KLC sollicitatie

  • M

    S
    M

    Zijn er toevallig nog mensen die aanstaande dinsdag tweede gesprek hebben. Ben echt benieuwd wat ze gaan vragen!

    Ja ik ook! Hoe laat moet je er zijn? Ben ook erg benieuwd :)

    In de ochtend. en jij?

     

  • imo

    Er is geen groepsopdracht. Je hebt na je engelse test (als je door bent) een groepsgesprek met andere sollicitanten en 3 recruiters (voorstellen, motivatie, voorbeelden etc). 

  • M

    Kip

    Hi!

    Wie heeft er gisteren het tweede/laatste gesprek gehad?

    Op de website van KLC zie ik dat recruitment gesloten is van 24-12 tot 02-01. 

    Zullen we dan heel snel al allemaal iets horen of pas in het nieuwe jaar?

    Ik heb ook gisteren gesprek gehad. En las het inderdaad ook gisteren avond. Heb echt geen idee.

    Hoe ging het bij jou? Vind je het ook zo spannend?

  • M

    Kip
    M
    Kip

    Hi!

    Wie heeft er gisteren het tweede/laatste gesprek gehad?

    Op de website van KLC zie ik dat recruitment gesloten is van 24-12 tot 02-01. 

    Zullen we dan heel snel al allemaal iets horen of pas in het nieuwe jaar?

    Ik heb ook gisteren gesprek gehad. En las het inderdaad ook gisteren avond. Heb echt geen idee.

    Hoe ging het bij jou? Vind je het ook zo spannend?

     

    Ik heb geen idee hoe mijn gesprek is gegaan, heb niet zo'n heel goed gevoel.. en bij jou?

    Iemand al iets gehoord? Had stiekem gehoopt dat we voor de kerst iets zouden horen

    Ik heb al zo vaak mijn email gecheckt!

     

  • M

    S

    Vandaag te horen gekregen dat mn 2e gesprek positief is beoordeeld!! :)

    Dus je bent aangenomen? Gefeliciteerd!! Je had ook afgelopen dinsdag 2e gesprek toch? Hoe heb je het gehoord?

     

  • FlightS

    Heee heee!

    weet iemand of er eind januari ook

    nog gesprekken zijn? Ik wil mijn gesprek heel graag verzetten:) 

  • M

    ik ben ook aangenomen! vandaag de brief ontvangen!!

  • Semper

    Mag ik zo vrij zijn om te vragen of dit om een 1 jaars contract bij KLC gaat of een 5 jaars contract? Ik heb in december gesolliciteerd bij KLM zelf, mede omdat het om een 1 jaars contract ging en je natuurlijk nooit weet wat er allemaal in een jaar kan gebeuren, echter las ik toen dat KLC vooral 5 jaars contracten wou uitgeven. Wellicht dat ik volgend jaar nog een sollicitatie poging wil wagen bij KLC, maar ik weet persoonlijk niet of een 5 jaars contract voor mij meteen de beste optie zou zijn. Wat is jullie visie daarop?

  • Iris

    Heeft er iemand nog meer op woensdag 11 januari om 8.30u de eerste selectie dag? ben zo benieuwd! :)

  • Charlene

    D

    Hoi allemaal,

    Ik heb gesolliciteerd bij klm cityhopper en heb over 2 weken de selectie dag, wat krijg je daar voor Engels toets en wat voor groepsopdracht? En zijn die moeilijk? 

    Hoi D, er is best veel over de selectiedag te vinden in deze discussie. Ik zal het even kort samen vatten. Het Engelse gesprek is met 2 recruiters, dit kan over van alles en nog gaan. Bijv over wat je zou doen met een miljoen, wat je hobby's zijn, favoriete vakantiebestemming etc. Maar ook over je motivatie, waarom KLC en waarom jij (ik kreeg deze vragen). Als je dat gesprek gehaald bent, ga je dezelfde dag de groepsronde doen. Het is geen opdracht, maar je stelt jezelf kort voor, en je motivatie. Daarna stellen de recruiters vragen in het algemeen. De kunst hierin is, dat je jezelf kan laten horen, maar dat je de andere kandidaten ook de ruimte geeft om antwoord te geven. Succes alvast!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.