KLC sollicitatie

  • maud

    xMelissa

    Vanwege een frons…. Dat heb ik serieus nog nooit gehoord :S

    Dan zeg ik maar alvast af, ik heb namelijk kraaienpoten |.| 

    Zonde zeg!

    Typisch…. KLC heeft wel vaker dit soort fratsen… verkeerde kleur nagellak, verkeerde oorbellen etc. 

    Op zich (en al helemaal dit “frons”/“Botox” verhaal) een reden om een klacht in te dienen bij de sollicitatiecommissie. Ze werken namelijk volgens protocollen waarbij dit geen afwijzingsredenenen mogen zijn. Vooral niet als ze zeggen dat je verder een prima kandidaat bent. 

  • M

    Nou zo ver wilde ik niet gaan, denk niet dat dat uiteindelijk in je voordeel zal werken. Maar, ik heb voor de gein eens gegoogeled. Niks te vinden over een sollicitatiecommissie…

  • Amber

    1313

    Nou zo ver wilde ik niet gaan, denk niet dat dat uiteindelijk in je voordeel zal werken. Maar, ik heb voor de gein eens gegoogeled. Niks te vinden over een sollicitatiecommissie…

    Echt ontzettend zuur dat je bent afgewezen. Kan me je frustratie helemaal voorstellen..!! Ik zou persoonlijk niet de namen van de recruiters op dit forum plaatsen, omdat je daarmee wellicht niet zo'n goede indruk maakt. Hoe boos je nu ook bent. Hoop dat je alsnog bij een andere Airline aan de slag kunt en je droom kunt najagen!!

  • maud

    1313

    Nou zo ver wilde ik niet gaan, denk niet dat dat uiteindelijk in je voordeel zal werken. Maar, ik heb voor de gein eens gegoogeled. Niks te vinden over een sollicitatiecommissie…

     KLM Cityhopper hanteert de NVP sollicitatiecode

    En inderdaad… je schiet er voor nu niets mee op en komt er uiteindelijk niet mee binnen bij KLM/KLC 

    Maar het blijft bizar dat door het grote aanbod dit soort opmerkingen en redenen mogen worden gebruikt

  • Lotte

    Ik zat ook in ronde zes gister, 13 december. Het Engels gesprek ging supergoed en heb ik gehaald, alleen ook ik viel tijdens de groepsopdracht af, echt heel erg balen. De reden was dat ze me te jong vonden, wat natuurlijk raar is want dat is ongeveer de tweede regel van je CV, waarom hebben ze me dan uitgenodigd? En de vacature is ook vanaf 18 jaar… zelf ben ik negentien. Ook vonden ze dat ik te weinig ervaring had binnen de horeca/hospitality etc, wat denk ik vooral opviel doordat mijn andere groepsleden wel al veel ervaringen hadden door bijvoorbeeld het volgen van hotelschool of zelfs het vliegen bij al een andere maatschappij.

    Helaas helaas, o het slechte nieuws werd afgesloten met; je zag er wel prachtig uit, echt heel mooi.

    Maarja, daar koop je natuurlijk niets mee, :(

     

  • M

    Margot
    1313

    Nou zo ver wilde ik niet gaan, denk niet dat dat uiteindelijk in je voordeel zal werken. Maar, ik heb voor de gein eens gegoogeled. Niks te vinden over een sollicitatiecommissie…

    Echt ontzettend zuur dat je bent afgewezen. Kan me je frustratie helemaal voorstellen..!! Ik zou persoonlijk niet de namen van de recruiters op dit forum plaatsen, omdat je daarmee wellicht niet zo'n goede indruk maakt. Hoe boos je nu ook bent. Hoop dat je alsnog bij een andere Airline aan de slag kunt en je droom kunt najagen!!

     

    Zoals ik al zei, ik ben niet boos. Maar de namen van recruiters zijn gewoon voor iedereen met naam en toenaam te vinden op internet…

  • M

    Lotte

    Ik zat ook in ronde zes gister, 13 december. Het Engels gesprek ging supergoed en heb ik gehaald, alleen ook ik viel tijdens de groepsopdracht af, echt heel erg balen. De reden was dat ze me te jong vonden, wat natuurlijk raar is want dat is ongeveer de tweede regel van je CV, waarom hebben ze me dan uitgenodigd? En de vacature is ook vanaf 18 jaar… zelf ben ik negentien. Ook vonden ze dat ik te weinig ervaring had binnen de horeca/hospitality etc, wat denk ik vooral opviel doordat mijn andere groepsleden wel al veel ervaringen hadden door bijvoorbeeld het volgen van hotelschool of zelfs het vliegen bij al een andere maatschappij.

    Helaas helaas, o het slechte nieuws werd afgesloten met; je zag er wel prachtig uit, echt heel mooi.

    Maarja, daar koop je natuurlijk niets mee, :(

     

    Jammer Lot! Ik heb niemand meer van jullie gezien toen ik terug kwam uit dat kamertje.

  • Lotte

    1313
    Lotte

    Ik zat ook in ronde zes gister, 13 december. Het Engels gesprek ging supergoed en heb ik gehaald, alleen ook ik viel tijdens de groepsopdracht af, echt heel erg balen. De reden was dat ze me te jong vonden, wat natuurlijk raar is want dat is ongeveer de tweede regel van je CV, waarom hebben ze me dan uitgenodigd? En de vacature is ook vanaf 18 jaar… zelf ben ik negentien. Ook vonden ze dat ik te weinig ervaring had binnen de horeca/hospitality etc, wat denk ik vooral opviel doordat mijn andere groepsleden wel al veel ervaringen hadden door bijvoorbeeld het volgen van hotelschool of zelfs het vliegen bij al een andere maatschappij.

    Helaas helaas, o het slechte nieuws werd afgesloten met; je zag er wel prachtig uit, echt heel mooi.

    Maarja, daar koop je natuurlijk niets mee, :(

     

    Jammer Lot! Ik heb niemand meer van jullie gezien toen ik terug kwam uit dat kamertje.

    ja sorry, dacht er nog wel aan maar ik wilde eerlijk gezeg gewoon heel snel naar huis in me pyama op de bank met een fles wijn :)

     

  • M

    Eigenlijk hebben de meeste gewoon nette kleding aan Claire. Een rok of pantalon, daarboven een nette top of blouse & om het af te maken een blazer of jasje. Ook hebben de meesten het haar opgestoken. Eigenlijk komt het er op neer dat je er gewoon alles aan moet doen om te laten zien hoe jij er eventueel uit zou kunnen gaan zien in uniform. 

    Natuurlijk zijn er ook mensen bij die in vrijetijdskleding komen of met sneakers of losse haren. En er zijn zelfs mensen bij die zo verschijnen en die worden aangenomen. Dus, eigenlijk komt het er gewoon op neer dat je moet doen waar je jezelf goed in voelt. Maar met bovenstaande voel je jezelf in ieder geval niet underdressed. ;)

  • M

    Zijn er toevallig nog mensen die aanstaande dinsdag tweede gesprek hebben. Ben echt benieuwd wat ze gaan vragen!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.