Sollicitatie TUI

  • Alice

    Ben ook nog niet gebeld na het filmpje.

  • maud

    Same here…

    geen afwijzing geeft nog hoop, maar het zou wel fijn zijn om een ja of nee te krijgen. Ze hebben 5 dagen te vullen… Kom maar door ;-)

  • maud

    Max
    marcel

    Ben net ook gebeld..zaterdag ben ik ook aanwezig hahaha SPANNEND!

     

    Alvast heel veel succes!

    ben benieuwd wanneer wij wat horen.. Waarschijnlijk afwijzing.. Heb nog niks over een filmpje gehoord 

    Bedoel je dat je geen reactie hebt gekregen op je filmpje of dat je nog geen mail hebt gekregen om een filmpje op te nemen?

     

  • imo

    Ik heb ze afgelopen vrijdag gebeld en het e.e.a. gevraagd. Ik begreep dat we sowieso wat zullen horen, maar zij nu eerst bezig zijn met hun eerste selectie, filmpjes en gesprekken. Daarna zullen ze kijken naar ‘'de rest’' (om het maar even zo te zeggen)

  • maud

    Ben benieuwd wanneer ze de 2e keus kandidaten gaan uitnodigen…

    1e keus is namelijk al ingepland voor as zaterdag

  • Leonique

    Ik ben al gebeld voor de 22e, ik denk dat ze de komende dagen ook snel gaan inplannen

     

  • maud

    Vorig jaar hadden ze met de eerste 2 selectiedagen niet genoeg geschikte kandidaten om de 2 geplande INI's te vullen (er waren zelfs nog plekken open in de eerste Ini).

    toen ik de indeling van data zag voor dit jaar was mij al duidelijk dat ze hebben gekozen voor een 1e selectie op 17 en 22 en dan ff er tussen om vervolgens de rest in te vullen met max 3 extra dagen selectie. 

    Ben wel verbaasd dat ze iedereen laten wachten tot half oktober op een uitslag….

    De selectiedag ziet er t zelfde uit als vorig jaar! 

  • maud

    Ben benieuwd wat er niet klopt aan de info… Ik heb namelijk dezelfde info gekregen…

     @jess… Ik heb hetzelfde…

    Maar… Ook nog een beetje hoop, vorig jaar hadden ze na 2 selectiedagen niet genoeg geschikte kandidaten, dus we maken nog kans. Volgens mij zijn er ook al mensen afgewezen. Dus geen afwijzing is wat mij betreft nog een kans op de 2e ronde!

  • xMelissaMary

    Ik snapniet dat er moeilijk wordt gedaan om informatie met ons te delen. Je hoeft er verder toch niks mee te doen? Ik vind het leuk om te weten en ik denk dat jij dat ook zou hebben, mocht je er niet bij zijn geweest en vol smart iets hoort van anderen :)

  • maud

    Ik heb nog niks gehoord…. Beetje vreemd dit…