Vacature Transavia

  • rdmdeboer__guid_k7

    Wat gek, want ik heb hen eerder met een vraag gemaild via de website en daar ook netjes antwoord op gekregen. Ik kan me voorstellen dat zij niet willen bellen, omdat ze dan overspoeld worden met telefoontjes, maar ik hoop dat ook jij snel bericht van ze krijgt. 

    Ik heb het bij KLM geprobeerd, maar daar ben ik bij het laatste interview afgevallen. Dus ik ben benieuwd. Ik laat weten hoe het is gegaan.

  • Stewess

    Hoe was KLM kun je er wat over vertellen? Ik neem aan KLMC? Nou wat stom ik heb gewoon geen reactie gehad jammer genoeg! Mischien komt het nog inderdaad. Ik probeer nu KLM.

  • rdmdeboer__guid_k7

    Stewess

    Hoe was KLM kun je er wat over vertellen? Ik neem aan KLMC? Nou wat stom ik heb gewoon geen reactie gehad jammer genoeg! Mischien komt het nog inderdaad. Ik probeer nu KLM.

    Nee, “groot” KLM. Dat was best pittig. Met vaardigheidstoetsen, gesprek samen met 3 andere kandidaten en 2 recruiters (deels in het Engels), daarna serious game (hier ben je samen met 5 andere kandidaten en wordt er vooral naar je samenwerkingskwaliteiten gekeken) en dan nog een interview met 2 andere recruiters. 

    KLC staat ook nog in de planning, net als easyjet…dus we gaan het zien

     

  • rdmdeboer__guid_k7

    Vandaag selectiedag gehad en gelijk te horen gekregen dat ik aangenomen ben. Volgende week donderdag begint de Ini al :D

  • S

    Gefeliciteerd!

    10 april begint eindelijk mijn 2de seizoen

  • Floortje

    Rick

    Vandaag selectiedag gehad en gelijk te horen gekregen dat ik aangenomen ben. Volgende week donderdag begint de Ini al :D

    Gefeliciteerd Rick! Ik ben volgende week aan de beurt. Kan je wat vertellen over de selectie avond?

  • rdmdeboer__guid_k7

    Floortje
    Rick

    Vandaag selectiedag gehad en gelijk te horen gekregen dat ik aangenomen ben. Volgende week donderdag begint de Ini al :D

    Gefeliciteerd Rick! Ik ben volgende week aan de beurt. Kan je wat vertellen over de selectie avond?

    Dank je wel! Ja, het is gewoon een hele leuke middag/avond. Ze geven een presentatie, je wordt daarna in groepen ingedeeld en dan volgt er een groepsopdracht die je aan het einde van de avond presenteert. En tijdens de opdracht wordt er van elk groepje telkens iemand weggehaald voor een individueel gesprekje met 1 of 2 recruiters en heb je ook een klein rollenspel. Daarna ga je weer in groepjes en hoor je of je door gaat naar de initial. :)

  • Ies

    Gefeliciteerd Rick heel gaaf! 

    Ik had gisteren een mail om alles op te sturen naar Unique test uitslagen en CV etc hopelijk mag ik ook naar de selectiedag!

  • Ies

    Wanneer ben je gebeld Randy? Ik ben wel gemaild dat ik uitgenodigd wordt maar nog niet gebeld wanneer definitief de selectie dag is! Succes alvast met de selectie spannend!

  • Susanne

    Hmm, ik ben vandaag gebeld door een anoniem nummer maar ik heb hem (net!) gemist. Als het transavia was hoop ik dat ze snel nog een keer bellen!