KLM cabine WERVING 6-12

• Ro

Hoi Iedereen!

Ik ga ook zo de testen maken. Vind het reuze spannend en ben al goed aan het oefenen geweest.

Gefeliciteerd alvast aan de mensen de door zijn! Super goed!

Ik lees dat er mensen al gebeld zijn voor een gesprek… Ik zit op dit moment in het buitenland en ben pas half januari terug… De gesprekken zijn allemaal geplant op 21,22 en 23 december las ik ergens? Denken jullie (mocht ik uitgenodigd worden) dat ik het kan verplaatsten naar als ik terug ben? Vind het zo zonde als ik alleen om die rede niet op gesprek kan komen of ik moet nu als een gek op zoek naar tickets terug… 

• R

N
    Jem
    N

@ Jem en Bluey Mijn score was helaas ook niet boven de 70. Ik heb vrijdag een mail ontvangen dat er een beoordeling is geweest van mijn uitslagen, motivatie en CV wellicht wel een aansluiting is bij het profiel van KLM. Maar ze hebben maar een beperkt aantal vacatures op het moment, waardoor ik er voor nu niet bij zit. De volledige selectie procedure duurt ongeveer 4 maanden.. in die 4 maanden zal duidelijk worden of er alsnog een uitnodiging komt of een definitieve afwijzing..

Ik hoop voor jullie dat jullie beter nieuws zullen krijgen!! :) en lees het graag terug!

Net dezelfde email ontvangen N, laten we hopen dat we binnenkort als nog worden uitgenodigd:)!! Heel veel succes!!

Jaaaa we blijven duimen!!! :)

De laatste 2 testen helaas met 57% afgesloten. Capaciteiten en Engels test ver bovengemiddeld gescoord.Al bijna 22 jaar actief in de luchtvaart… 

Ik heb echter een standaard mail terug gekregen van Randstad. Er is bij mij niet gekeken naar CV en motivatie, althans kon ik niet uit de mail opmaken. 

• J

Een domme vraag.

Ik heb alle testen doorlopen en ik ben ook al uitgenodigd voor een gesprek. Nu ben ik erg benieuwd hoe jullie aan de ‘score’s' komen?

Ik zie in het online-protaal niet echt een score… haha

• CabinGirl

Ik heb ook een van deze dagen een gesprek. Gelukkig ben ik die dag ook vrij van werk. Ben heel benieuwd waar ze naar op zoek zijn. Ik ben momenteel ook werkzaam in de cabine. Zijn er mensen die de 21, 22 of 23ste gaan en het leuk/fijn vinden om contact te hebben buiten het forum?

• J

Ik mag de 23ste om 16:00 uur. 

Iemand toevallig al een bevestigingsmail ontvangen? Ik ben gisteren al gebeld.

• Chakira

Ik heb gisteren een mail ontvangen dat mijn gegevens bij KLM zijn voorgelegd en dat ze contact opnemen (van Randstad gekregen dus). Ik hoop dat ik snel gebeld word!

• J

Ik heb zaterdag de testen gemaakt. Maandag een mail gekregen dat m'n gegevens zijn doorgestuurd en gisteren gebeld;)!

Spannend.. Ben benieuw of het heel veel zwaarder is dan Transavia of BA….

• xMxxxxxxKLM

Wat spannend allemaal he?! 

Ik heb net een telefoontje en direct erachteraan een bevestiging gehad dat ik op gesprek mag komen! Vind het echt super snel gaan allemaal :)

Hoe gaan jullie voorbereiden op het gesprek en de pitch?

Zijn er mensen die dit allemaal al doorlopen hebben en specifieke tips hebben en een beetje kunnen vertellen hoe deze Meet & Greet gaat verlopen?

Thanks!

• CD

CabinGirl

Ik heb ook een van deze dagen een gesprek. Gelukkig ben ik die dag ook vrij van werk. Ben heel benieuwd waar ze naar op zoek zijn. Ik ben momenteel ook werkzaam in de cabine. Zijn er mensen die de 21, 22 of 23ste gaan en het leuk/fijn vinden om contact te hebben buiten het forum?

Hey cabingirl, ik vlieg ook! Wanneer heb jij je meet and greet?

• Cloud

CD
    CabinGirl

Hey cabingirl, ik vlieg ook! Wanneer heb jij je meet and greet?

Ik vlieg ook . Heb 21 dec gesprek

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.