KLM cabine WERVING 6-12

  • CD

    Naomi
    CD
    CabinGirl

    Ik heb ook een van deze dagen een gesprek. Gelukkig ben ik die dag ook vrij van werk. Ben heel benieuwd waar ze naar op zoek zijn. Ik ben momenteel ook werkzaam in de cabine. Zijn er mensen die de 21, 22 of 23ste gaan en het leuk/fijn vinden om contact te hebben buiten het forum?

    Hey cabingirl, ik vlieg ook! Wanneer heb jij je meet and greet?

     

    Ik vlieg ook . Heb 21 dec gesprek

     

    Heb 21 dec om 14u

     

  • xMxxxxxxKLM

    T

    Over de meet & greet:

    Dit is dus je eerste gesprek bij KLM. Je wordt ontvangen op kantoor door 2 recruiters. Je gaat, samen met enkele andere kandidaten, samen in gesprek. Je vertelt wie je bent en waarom je wilt vliegen etc. Je luistert hierbij dus ook naar elkaar! Het gaat niet heel diep; het is dus echt een eerste kennismaking. Daarna gaat het over in het Engels en moet je een discussie met elkaar aangaan over een topic (kan van alles zijn). 

    Duurt ongeveer 30-45 min, daarna mag je naar huis. En dan is het wachten op de uitslag ;-)

    Tip van de dag:

    Stel jezelf netjes voor! Dit begint al in de wachtkamer bij je medekandidaten. Overal zijn oren en ogen. Stel elkaar op het gemak, dit is handig voor tijdens de gesprekken, omdat je elkaar al kent en vertrouwt.

    Succes!

    Dankjewel!!

    Is de discussie in het Engels de ‘Destination Unknown’ opdracht, of is dit weer iets anders? 

    (https://www.klm.com/jobs/nl/werken_in_de_lucht/cabin_attendant/cabin_attendant_worden/selectieprocedure.html - stap 4 van het selectieprocess)

     

  • CabinGirl

    CD
    CabinGirl

    Ik heb ook een van deze dagen een gesprek. Gelukkig ben ik die dag ook vrij van werk. Ben heel benieuwd waar ze naar op zoek zijn. Ik ben momenteel ook werkzaam in de cabine. Zijn er mensen die de 21, 22 of 23ste gaan en het leuk/fijn vinden om contact te hebben buiten het forum?

    Hey cabingirl, ik vlieg ook! Wanneer heb jij je meet and greet?

     

    Op de 23ste. Stuur maar een mailtje naar cabingirleu@outlook.com

  • Blauw

    aapje

    Hoelaat zijn jullie gebeld gister?  Ik kreeg maandag ook de mail maar ben nog niett gebeldd x

    Ook ik heb maandagmiddag mail gehad maar nog niet gebeld. Wel spannend want morgen interne training, en eigenlijk moet geluid dan uit staan. Dus beetje in dubio wat ik ga doen met mijn telefoon. Zijn er meer interne kandidaten die door mogen? 

  • maud

    M
    aapje

    Hoelaat zijn jullie gebeld gister?  Ik kreeg maandag ook de mail maar ben nog niett gebeldd x

    Ook ik heb maandagmiddag mail gehad maar nog niet gebeld. Wel spannend want morgen interne training, en eigenlijk moet geluid dan uit staan. Dus beetje in dubio wat ik ga doen met mijn telefoon. Zijn er meer interne kandidaten die door mogen? 

    Ik ben extern, maar werk bij PH. Heb aangegeven aan de gate dat ik tijdens m'n werk het geluid aan had ivm een belangrijk telefoontje, was geen enkel probleem. Werd gelukkig tussen 2 vluchten gebeld ;-)

  • Chakira

    HI meiden. Kregen jullie na het mailtje van Randstad het telefoontje, of mailde KLM eerst zelf ook nog??

  • CD

    Emile
    CD
    Naomi
    [...]

    Ik vlieg ook . Heb 21 dec gesprek

     

    Heb 21 dec om 14u

     

    Ik ook 21 december om 14.00 uur. Dan zitten wij dus samen. 

    Leuk!!!

  • Zoey

    Iemand 21 dec om 09.00 op gesprek?

  • anouk

    aapje

    Nog mensen die  gister zijn gebeld? Ik leef letterlijk naast en op me telefoon.. Word hier helemaal zenuwachtig van.. Hoop dat we deze week nog wel gebeld worden x

    Ik heb gisteren de test gemaakt en ben vandaag gebeld voor 3 januari

     

  • Chakira

    Ik heb ook nog niets gehoord aapje, vind het wel een beetje gek!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.