KLM cabine WERVING 6-12

  • Cloud

    Ik ook nog niks gehoord. Hoop wel vandaag of morgen gebeld te worden. Kreeg dinsdag de mail.

  • Amy

    Oei net klaar met de capaciteiten test.. WAT een stress!

    heb uiteindelijk 89% gescoord maar bij cijferreeksen had ik een 2 ( ben gewoon absoluut geen talent met cijfers )

    weet iemand of deze ‘2’ invloed heeft op mijn sollicitatie?

    voor de rest had ik 4 & 5…

    zometeen aan de engelse test.. zo spannend allemaal !

  • Chakira

    Ik nog steeds niet… de moed zakt me in de schoenen 

  • Blauw

    aapje
    justchakkie

    Ik heb ook nog niets gehoord aapje, vind het wel een beetje gek!

    Jaa ik vind het ook een beetje gek, maar misschien is er een andere volgorde ofzo! Komt vast wel

    goed 

    Idd ‘vreemd’  dat sollicitanten van na maandag testen te hebben afgenomen wel al gebeld zijn. Maar de doorverwezen sollicanten van daarvoor nog geen telefoontje hebben gehad van recruitment mbt planning. Ik kreeg maandagmiddag de mail met info dat KLM recruitment binnen 10 werkdagen zal bellen, dus het komt vast goed. Maar ook ik leef naast mijn telefoon hoor, net zoals jullie :)

  • Blauw

    Papa

    Same here, maandag mail ontvangen maar nog geen telefoontje en/of gemiste oproep…

    Stressen maar ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben die nog wacht op een telefoontje na een positief resultaat van de testen. Gedeelde smart…

    Gedeelde smart, ik doe met je mee! Die telefoon blijft in mijn buurt op hoogste volume! Ik hoop morgen wel wat te horen. En ik baal van de nieuwe data van  3/1, want dan ben ik op vakantie dus hoop dat er nog meer opties zijn.

     

  • Blauw

    MissSky

    Ahhhh ik ben ZO blij, uiteindelijk heb ik de mail met testen ook mogen ontvangen en gister afgerond. Nog geen 5 minuten daarna kreeg ik de mail dat Randstad mij gaat voordragen aan KLM. Fingers crossed dat ik voor het weekend nog bericht krijg!

    Wat fijn!

  • Semper

    Ik wou iedereen graag even succes wensen bij de gesprekken! Ik heb alle assesments gedaan, helaas heb ik alle vragen veel te ver doorgedacht bij de drijfverentest/competentietest en ben ik daar volledig de mist mee in gegaan en dat blijkt ook wel uit het uiteindelijke rapport wat eruit kwam met karakterkenmerken (klopt niet met hoe ik als persoon handel en ben). Toch hoop ik dat er voor jullie een positievere uitkomst is!

  • Blauw

    Ik wil ook gebeld worden ☺

  • Blauw

    Semper

    Ik wou iedereen graag even succes wensen bij de gesprekken! Ik heb alle assesments gedaan, helaas heb ik alle vragen veel te ver doorgedacht bij de drijfverentest/competentietest en ben ik daar volledig de mist mee in gegaan en dat blijkt ook wel uit het uiteindelijke rapport wat eruit kwam met karakterkenmerken (klopt niet mzet hoe ik als persoon handel en ben). Toch hoop ik dat er voor jullie een positievere uitkomst is!

    Wat ontzettend jammer voor jou! Maar wat lief dat je ons succes wenst!

  • Blauw

    Semper

    Ik wou iedereen graag even succes wensen bij de gesprekken! Ik heb alle assesments gedaan, helaas heb ik alle vragen veel te ver doorgedacht bij de drijfverentest/competentietest en ben ik daar volledig de mist mee in gegaan en dat blijkt ook wel uit het uiteindelijke rapport wat eruit kwam met karakterkenmerken (klopt niet met hoe ik als persoon handel en ben). Toch hoop ik dat er voor jullie een positievere uitkomst is!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.