KLM cabine WERVING 6-12

  • Sophie

    Candle

    Ik mag vrijdag op gesprek komen en het komt nu best dichtbij ….

    Zijn er al mensen die hun ervaringen van vandaag willen delen ?

     

    Ben ik ook benieuwd naar, ik mag morgenmiddag :). Heel spannend! 

  • jem

    Heel veel succes allemaal met de meet en Greet!!!

  • Amy

    Kenza
    Amy

    hey guys!

    ik ben letterlijk net gebeld en moet terug bellen want ik moet nog mijn rooster voor januari afwachten..vind het allemaal zo spannend!

    ik heb ook weer een vraagje, hopelijk weet iemand hier er wat meer over…

    Want stel je wordt nu aangenomen dan krijg je dus een jaarcontract aangeboden… en dat is super natuurlijk…

    maar ik vroeg mij af, als je dus goed functioneert, is er dan kans op verlenging van dat contract? en eventueel nog kans op een vast contract?

    alvast many thanks &succes iedereen :)

    Hey amy, ik wacht ook nog met veel zenuwen op een telefoontje. Binnen hoeveel dagen ben je gebeld door klm??

    Hey kenza!

    ik heb even het mailtje van randstad erbij gepakt, 3! precies 5 dagen na dat ik dat mailtje heb ontvangen ben ik gebeld!

     

  • Rianne

    Sophie
    Candle

    Ik mag vrijdag op gesprek komen en het komt nu best dichtbij ….

    Zijn er al mensen die hun ervaringen van vandaag willen delen ?

     

    Ben ik ook benieuwd naar, ik mag morgenmiddag :). Heel spannend! 

    Ook ik ben benieuwd! Ben morgenmiddag ook aan de beurt, er beginnen al zenuwen te komen. Succes allemaal!

  • JWZ

    KLM

    Gisteren is de interne vacature gesloten. Ik mag hopen dat we vandaag of morgen toch wel wat gaan horen mbt de planning voor de interne kandidaten. Heb er zin in! 

    ja ben zeer benieuwd nog geen telefoontje ontvangen hoop dat het snel gaat gebeuren aangezien HR vanaf komend weekend niet meer beschikbaar is tot 2 jan

  • maud

    Ik ben afgewezen. Dus ga de blauwe familie verlaten :-(

  • Blauw

    Ca_2017

    Ik ben afgewezen. Dus ga de blauwe familie verlaten :-(

    Wat ontzettend jammer!

    Krijg je het al zo snel na de m&g te horen?

  • maud

    Heb een standaardmail gekregen zonder reden. Dus een mail gestuurd om feedback te vragen. 

    Ja ik stop ook als uzk en ga eind januari vliegen voor EZY. 

  • CabinGirl

    Ca_2017

    Heb een standaardmail gekregen zonder reden. Dus een mail gestuurd om feedback te vragen. 

    Ja ik stop ook als uzk en ga eind januari vliegen voor EZY. 

     

    Hee EZY wat leuk! Daar vlieg ik nu voor ;)

  • Zoey

    Ca_2017

    Heb een standaardmail gekregen zonder reden. Dus een mail gestuurd om feedback te vragen. 

    Ja ik stop ook als uzk en ga eind januari vliegen voor EZY. 

    Wat jammer dat je bent afgewezen! :( hoe laat heb jij gister het gesprek gehad? Ik heb namelijk nog niets gehoord en gister ook gesprek gehad.

     

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.