KLM cabine WERVING 6-12

  • JWZ

    KLM
    JWZ

    Mooi super leuk…. maar bedoel andere internen die bij andere devisies binnen KLM werken

    Ik heb vorige week maandag de mail gehad mbt voordracht maar nog in afwachting van planning meet & Greet. Ik weet dat de externen die gelijktijdig met mij zijn voorgedragen gisteren zijn gebeld. En ik weet dat er nog 2 internen zijn die ook aan het wachten zijn op het telefoontje. Tien werkdagen lijkt ook echt tien werkdagen te gaan worden. Nu is het bij recruitment wel erg druk ivm HPO dus ik wacht geduldig af. 

    Wel spannend hè?

    Ja zeker spannend niemand heeft nog wat gehoord dus ik denk dat het ook echt 10 dagen gaat worden welke afdeling zit jij…?? Ook alvast succes

  • Ber

    Beste allemaal,

    Ik heb ook gesolliciteerd voor de functie van CA en ben uitgenodigd voor de Meet & Greet op 11 januari om 14.00 uur. Er werd mij eerst een eerdere datum aangeboden, maar dat kwam voor mij helaas niet goed uit. Zijn er hier op het forum nog anderen die op 11 januari de Meet & Greet hebben?

    Iedereen veel succes met de sollicitatie! Gr.

  • JWZ

    KLM
    KLM
    JWZ
    [...]

    Ja zeker spannend niemand heeft nog wat gehoord dus ik denk dat het ook echt 10 dagen gaat worden welke afdeling zit jij…?? Ook alvast succes

    Ik zit aan Landside, jij?

    En jij weet van meer internen die ook nog geen belletje hebben gehad?

    Ja, niemand bij mij op de afdeling heeft nog een belletje gehad….ik zit trouwens airside ;)

  • maud

    Ik ben uzk airside en had al een dag na mn sollicitatie een belletje…

    Gaan de vaste medewerkers (interne kandidaten) in een andere procedure dan de externen?

    Jullie solliciteren met behoudt van vast contract, toch?

  • Zoey

    aapje

    Zijn er nog mensen die morgenmoeten ? 

    Ja ik! Om 9 uur en jij?

  • JWZ

    KLM
    ca2017

    Ik ben uzk airside en had al een dag na mn sollicitatie een belletje…

    Gaan de vaste medewerkers (interne kandidaten) in een andere procedure dan de externen?

    Jullie solliciteren met behoudt van vast contract, toch?

    Bij ons is nog als extra een dossiercheck ipv referentiecheck.

    En wij behouden idd ons vaste contract. 

    Weet niet of verder procedure afwijkt, vind het vooral opvallend dat diegenen van wie ik weet die door mogen dat we geen van allen nog Meet&Greet datum hebben.

    Weet trouwens ook  collega's zowel PH als PD die op basis van testen al zijn afgewezen.

    Klopt wij hebben een dossiercheck en hebben de sollicitatie in zijn geheel op een dag ipv 2 dagen wat voor externen geldt.

    Wij behouden ook ons vaste contract. 

    Geen van ons heeft nog een datum, waarschijnlijk inventariseren zij hoeveel dagen ze nodig hebben voor de interne kandidaten.

    Ik ben benieuwd als we nog voor het nieuwe jaar onze datum krijgen…

  • maud

    Blijft spannend dus!

    jammer dat ze voor externen (en in t bijzonder klm-ers) ook niet 1 dag hebben geregeld. Maar ja… that's life in aviation I guess ;-)

  • Amy

    hey guys!

    ik ben letterlijk net gebeld en moet terug bellen want ik moet nog mijn rooster voor januari afwachten..vind het allemaal zo spannend!

    ik heb ook weer een vraagje, hopelijk weet iemand hier er wat meer over…

    Want stel je wordt nu aangenomen dan krijg je dus een jaarcontract aangeboden… en dat is super natuurlijk…

    maar ik vroeg mij af, als je dus goed functioneert, is er dan kans op verlenging van dat contract? en eventueel nog kans op een vast contract?

    alvast many thanks &succes iedereen :)

  • JWZ

    KLM

    Ieder die vandaag en komende dagen M&G heeft heel veel succes gewenst!

    Een ieder Succes KLM is een mooi bedrijf en wil je graag deel van uitmaken. 

    @KLM hopen dat wij snel nog worden uitgenodigd 

  • maud

    JWZ
    KLM

    Ieder die vandaag en komende dagen M&G heeft heel veel succes gewenst!

    Een ieder Succes KLM is een mooi bedrijf en wil je graag deel van uitmaken. 

    @KLM hopen dat wij snel nog worden uitgenodigd 

    Helemaal mee eens…. eenmaal geïnfecteerd met het blauwe virus is het lastig om daar afscheid van te nemen…

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.