Joh zie nu pas in andere draadje dat je in december begint. Het is net of ik mijn eigen verhaal lees: nu of nooit, we zien het wel en je kunt altijd nog stoppen. Leuk om een soulmate tegen te komen op het net!
Hoi Jet!!
Bedankt voor je reaktie! Heel geruststellend! Gelukkig zijn er ook mensen die de onwetendheid van anderen wel begrijpen!!! Ik wilde inderdaad om dezelfde reden als jij alles weten over de roosters.
Van wat ik nu weet denk ik dat het wel mee valt!! Het liefst wil ik, als het inderdaad te combineren valt, full time blijven vliegen en een carriere opbouwen….
Wat leuk (en goed van je!!!) dat je het ook gaat proberen. Als we het eerste half jaar maar doorkomen, zal het daarna, voor ons, moedertjes wel makkelijker worden. Ik heb er in elk geval super veel zin in! Zou leuk zijn als we elkaar nog tegenkomen….
Hoe ga je het oplossen met de cursus??? Is van 8.30 tot 17.00 of niet?
Ik zou ook het liefst de weekenden weg willen zijn…. is dus aante vragen?
Thanks voor je reactie!!!!
Hoi Lisa,
Leuk zeg om eens een gelijkgestemde ziel te spreken. heb jij ook zo ontzettend veel (leuke en vervelende) reacties gekregen op je beslissing? Ik wil je best op de hoogte houden van mijn ervaringen als beginnende moeder/stewardess.
Jij hebt zelfs drie kids! Ben benieuwd hoe jij het wil gaan regelen.
Vergeet nu helemaal te vertellen over de cursus. Heb paar weken geleden het rooster gekregen. Is inderdaad 5 weken lang cursus van 8.30 tot 17.00 en een week tussendoor die vrij is ivm je ica vlucht die week.
Ik heb voor de gehele cursus de opvang helemaal rond gelukkig. Heb een flexibele creche voor jongste en school en bso voor oudste. Voor de gelegenheid ook ouders een paar keer ingeschakeld. Mijn hubbie kan ook nog paar middagen thuis zijn/werken.
Waar ik me nog wel zorgen om maak is of ik genoeg tijd heb om te studeren. Jij weet als geen ander wat je nog moet doen als je om 18.00 thuis komt…………
Ach we zien het wel en strakjes lekker bijtanken met een boek bij een zwembad…… die vrije tijd lijkt me goddelijk.
hopelijk lukt het voor jullie
vind het leuk om jullie “verhalen” te lezen rond mama vs stewardess!
mijn zus heeft ook een vrij moeilijk beroep (vroedkunde) en heeft ook zeer onregematige uren EN 3 kinderen
ik bewonder haar (en jullie) echt dat jullie het toch klaar spelen om zulke beroepen te combineren met kindjes!!
veel succes!!
esther
inderdaad als je man/vriend het steunt en je maakt op voorhand alles duidelijk wat je van elkaar verwacht ALS je thuis bent
komt het wel goed!!
en ik maak me soms al zorgen hoe ik het ga doen tussen belgie - Nederland :-)
en dan moet ik nog geen rekening houden met kleintjes ;-)
breng nog geregeld verslag uit!!
ik begin 16/11 met de opleiding, mits de medische keuring morgen in orde is
Hoi Jet,
Ja, leuk he, zo'n overeenkomst…ik zou het leuk vinden om op de hoogte te blijven van je KLM avontuur. De mijne moet namelijk nog even wachten…
Ik ben van plan om (indien je alle boeken van te voren krijgt…) om voor de cursus al het meeste onder de knie te hebben. En ik ga met de trein 1uur heen en 1 uur terug, zodat ik in de trein kan leren. Dan kan ik thuis weer andere dingen doen.
Waar moet jij vandaan komen?
Ik heb gelukkig echt alleen maar leuke reakties gehad. Mijn omgeving weet natuurlijk dat dit een jarenlange droom van mij is…. ze gunnen het me! hahaha.
Weet je al waar je trainingsvluchten heen gaan? (en hoelang je weg bent, haha, grapje)
Groetjes, Lisa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?