Positieve punten transavia!

  • S

    Nee hoor In, helemaal niet te oud! Ik ben op m'n 46e begonnen. Job van m'n leven. Alles wat hierboven geschreven staat klopt helemaal!

    Gelukkig mag ik in april weer beginnen en kan niet wachten op “ mijn andere thuis”!!

    Succes!

  • jacqueline o

    ik ben nu 42, dus jij bent nog een jonkie hoor, hahaha

    stops komen wel voor, maar niet heel vaak, je zit regelmatig een nachtje in groningen, eindhoven ( gezellig) of maastricht en af en toe dus wel in het buitenland.

    daarom zijn die stopjes zo ontzettend leuk, omdat het niet zo vaak voorkomt. je hebt echt met zijn allen een “uit”gevoel.

    meestal vlieg je heen en weer idd.

    groetjes

    Jacqueline o.

  • In

    Fijn om te horen, S! Laat ik daar nou precies naar op zoek zijn, die job van m'n leven… ;)

    Ik heb er super veel zin in, mede door al jullie enthousiaste reacties, en hoop zooooooo dat ik word aangenomen!

    Hopelijk tot snel, in de lucht.

  • T

    De sfeer is inderdaad erg goed, hoewel je er natuurlijk wel van moet houden… Daarbij is niet iedereen leuk, zelfs niet bij de groene…

    Het aantal stopjes verschilt per persoon, zo had ik afgelopen seizoen minstens 1 stopje per 2 weken, terwijl sommigen nauwelijks een stopje hadden in de maand.

    Om ervaring op te doen is het zeker de moeite waard om hier te werken!

  • hostess

    In welke landen hebben jullie meestal stopjes en hoelang dan? Ik weet dat egypte af en toe voor komt maar verder….?

  • C

    Transavia is een top bedrijf!..Hele leuke collega's. :)

    Dit jaar was mn eerste seizoen bij Transavia en I had the time of my life…ik mis het nu zoooooooo erg!!…Kan niet wachten totdat ik mn groene uniform weer aan mag.

    Ik heb dit seizoen erg veel geluk gehad met stopjes. 3x stopje Egypte, 2x stopje Copenhagen en bijna elk week zat ik in Eindhoven, Groningen of Maastricht. Als ik het vergelijk met de rooster van mn ini-genootjes ben ik wel blij dat ik die stopjes wel heb gehad.

    Met al die stopjes kwam ik op een salaris van ongeveer 1700/1750 netto (inclusief daggeld) anders was het ook rond de 1500/1600 netto geweest.

    Voor de mensen die volgend jaar met de ini beginnen, wens ik jullie heeeeeeeel veeeeeel succes en tot snel in de lucht :)-D

  • T

    Maak je echter maar geen illusies door bovenstaande post:

    Stopjes Kopenhagen komen niet meer voor: de vluchten vanaf Denemarken worden nu door Transavia Denmark uitgevoerd.

    In mijn twee seizoenen heb ik dat stopje bijvoorbeeld nooit gehad, net zoals Egypte. Ook al vlieg je op Egypte, dat betekent niet dat je er ook blijft: dat is alleen als je een driehoeksvlucht hebt.

    Je moet er dus wel net geluk mee hebben, precies zoals C zegt.

  • C

    Je moet idd geluk hebben….als je voor de stopjes als stewardess/steward gaat werken dan moet je niet bij Transavia zijn.

    Maar zonder die stopjes is het werk ook super leuk hoor :)

  • Transaviaan

    Ben zo blij eindelijk vliegen joehoeee

    Maar ik zat even de CAO te lezen en de salarisschalen te bekijken.

    Ik zou op €1720,- bruto komen (23jr) maar daar komt €60,0 onkostenvergoeding bij en 8% BARBOX. Hoeveel is dat ongeveer? En die €60,- is dat ook bruto? Of is dat een bedrag met barbox wat je bij je netto erbij krijgt. Hoop dat mn vraag beetje duidelijk is.

    Alvast bedankt aan degene die me kan helpen.

    Vliegse xxx

  • bijna

    Hoi Transaviaan, bij Unique zeiden ze dat je moet rekenen op ong 1700 netto.