Positieve punten transavia!

  • M.

    Het bestemmingenpakket wijzigt een beetje in de winter. Dan meer naar Egypte (met stops!), Gambia (stop in Faro), Canarische eilanden en zoals je al zei de wintersportbestemmingen. Deze worden ook vanuit andere landen aangevlogen (bijv vanuit Berlijn of Brussel naar Innsbruck).

    Daarnaast veel meer zgn adhoc vluchten omdat we in de winter meer capaciteit hebben. Deze zijn vaak ook met een stop, en doorgaans niet op reguliere HV bestemmingen. Daarnaast vliegen we ook nog regelmatig in de winter voor het Belgische JetairFly vanuit Brussel.

    M.

  • T

    Zeg, mag ik vragen waarom je wilt weten of we naar Tunesië en Marokko vliegen? Is dat zo belangrijk?

    Als je denkt dat dat een leuke bestemming is om te overnachten: helaas, je vliegt gelijk weer terug naar huis. 40 minuten mag je van het platform op het vliegveld genieten! That's all :)

    Maar ja, we vliegen op Marokko en Tunesië. Lekker warm daar in de zomer :)

  • hostess

    Nee het is zeker niet belangrijk, (wel leuk natuurlijk ;) ) ik vroeg het me gewoon af omdat ik vaak blogs van stewardessen lees en eigenlijk nog geen 1x over vluchten naar die landen had gelezen terwijl Transavia daar dus wel op vliegt. Ik heb gesolliciteerd naar stewardess bij Transavia en daarom lijkt het me wel zo belangrijk dat ik wat interesse in het beroep en het bedrijf toon! Dat er meestal geen stopjes zijn weet ik, dat vind ik ook geen punt anders zou ik wel bij de klm solliciteren.

  • Frenkie

    Positieve punten van Transavia is dat keurig mijn compensatie hebben betaald na een vertraging van 3,5 uur. Dit heb ik geregeld via https://www.aviclaim.nl/transavia. Als puntje van kritiek had Transavia me er wel over mogen informeren, dat had me €100,00 gescheelt, maar toch. Had het binnen 14 dagen op mijn rekening staan! En zoals vaak genoemd, super leuke jonge crew die nog eens een praatje met de passagiers maken!