Positieve punten transavia!

  • Transaviaan

    dat klinkt wel echt positief :D hope so

    Heb het gesprek trouwens de 29e nog iemand anders toevallig ook?

    Groetjes

  • M

    Het gesprek op het hoofdkantoor? zeg maar de laatste selectieronde van vorig jaar eigenlijk nog?

    Ik moet 28e!

  • Transaviaan

    Ja dat gesprek bedoelde ik idd ;)

    Hoelaat moet jij?

    xxx

  • M

    Oh dat weet ik niet precies. Moet ik allemaal nog even uitprinten.

    Van welke ini was jij?

  • Transaviaan

    Ini 16 8-) en jij?

    Hoop dat we een beetje snel mogen beginnen en niet pas in april, mei en juni :)

    xxx

  • M

    Geloof iets van 13 of 14. Heb er zin in!

    Is het beetje te doen voor je, of is het ver naar Schiphol?

    succes!!

  • hostess

    Even nog een vraagje over transavia, ik begreep dat je op de landen rond de middelandse zee + frankrijk en wintersport bestemmingen vliegt. Ik weet dat op egypte ook gevlogen wordt maar vallen tunesie en marokko er ook onder?

  • In

    Eh… ik zou gewoon even kijken bij “bestemmingen” op de site van Transavia. Heb je meteen antwoord op je vraag! :)-D

  • hostess

    Daar heb ik ook gekeken en daar staan Tunesie en Marokko ook bij, maar ik vroeg het me af omdat ik nog nergens heb gelezen dat hv stewardessen op die landen gevlogen hebben. Kan toeval zijn of ik heb gewoon niet goed gekeken, maar ben gewoon benieuwd vandaar dus graag een bevestiging van een hv stess die een vlucht naar die landen heeft gehad :).

  • hv-stess

    als het op de site staat dan vliegt trans er heen. heb zelf een paar keer naar marokko gevlogen. meestal doe je dit in een 3-hoek amsterdam - marakesh - agadir - amsterdam.

    tunesie heb ik niet naar gevlogen maar zoals op de site wordt deze wel gevlogen