23-02 Jetairfly

• gams

Heyy, ik heb nog altijd geen telefoontje gekregen..

ze hadden gezegd dat ze over 2 weken gingen bellen, maar ik vind dat het te lang duurt. pfff ik kan niet meer wachten..

Ik check elke dag mijn hotmail na of ik een berichte heb gekregen dat ik niet door mag, maar nee.. ik heb nog altijd geen telefoontje of een mailtje gekregen..

ben zo zenuwachtig. :(

• butterfly

Maak je geen zorgen!

Iedereen die meegedaan heeft, krijgt volgende week pas een berichtje! Het werd tegen iedereen gezegd dat het ongeveer twee weken zal duren voor we een antwoord krijgen. Ik ken iemand die al een maand aan het wachten is, terwijl er gezegd werd tweetal weken.

Dus sowieso wachten tot volgende week!!

Spannend, hé.

Veel succes!!!

• gams

Nog altijd geen antwooordddddddddd :(:(:(

• butterfly

bel dan zeker zelf even als je nog niks gehoord hebt!!

groetjes

• Eef

Ik ben 22-12 bij Jetair geweest voor de groepsdiscussie en de mock-up. De volgende dag werd ik reeds opgebeld met goed nieuws! Ik mag 6-01 terug voor het tweede gesprek. Het was een hele opluchting. Ik was namelijk niet helemaal gerust over mijn prestatie bij de mock-up en door de zenuwen gooide ik zelfs de meest eenvoudige Franse zinnen door elkaar. :s zeer gênant.. Ik hoop dus dat ik het in januari beter doe.

7-01 ga ik trouwens ook nog op gesprek bij Transavia. Kwestie van niet al mijn hoop op 1 maatschappij te vestigen :-) maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Jetair.

• butterfly

Alvast heel veel succes!!!

En Transavia, dat is dan in Nederland?

groetjes

• Eef

Transavia is inderdaad een Nederlandse maatschappij. Dochterbedrijf van KLM. Vandaag kreeg ik echter mijn contract bij Jetair en maandag 9-01 begin ik al aan de INI! Dus volgende maand vlieg ik als het goed is als volwaardige stewardess bij Jetairfly. :D

• butterfly

Proficiat!!!

• kim

Hey !

Ik heb hetzelfde probleem ik krijg maar geen antwoord…

Heb jij ze ondertussen al gehoord?

• Jeremy

Hey Eef! Proficiat !!

Ik heb mijn sollicitatie gedaan bij Jetairfly maar heb verschillende vragen.

Heb je een voorbeeld van de uurooster voor een maand?

Weet je iets over de bonus per vlucht?

Tijdens de INI? (een maand), is het elke dag in Zaventel of ook soms het weekend?

Nu na een maand, hoe was het training? Vlieg je nu al?

Bedankt,

Jeremy