Ik ben geslaagd voor de discussiegesprek en de mock-up ze hebben me opgebeld dat het positief was, ik mag verder naar de volgende ronde !!!
Hey!
Sorry, voor mijn laat antwoord. Wanneer moet je gaan? Of je bent al geweest waarschijnlijk.
Als je nog moet gaan, kan ik heel weinig tips geven. Ze vragen heel persoonlijke vragen. Over je werkervaring, je relatie met collega's, je plus- en minpunten en zo veel meer. Op het einde was er ook nog een rollenspel, ook niet echt gemakkelijk. Had een gemengd gevoel toen ik naar huis ging.
In ieder geval, zeer veel succes!!
groetjes
xxx
Hallo iedereen, ik ben twee weken geleden opgebeld geweest om ma 05/12 voor mijn eerste selectiedag te gaan voor jetairfly!!
Ik ben superzenuwachtig want ik wil deze job heel erg graag maar de franse taal is niet echt mijn sterkste kant. kan iemand mij nog tips geven welke zinnen ik goed ga kunnen gebruiken
Mijn engels zal geen probleem vormen, en voor de mock up, kan iemand mij een situatie schetsen? gaat het over het eten, en klant die ontevreden is, iemand die ziek word?
pff heb hier al vanalles opgezocht om te kunnen zeggen, verder studeren dus…
Hoi gams,
Ja idd, weer moeilijk passagier Ze hadden een lijstje met verschillende situaties. En onderling hebben ze overlegd welke situatie ze gingen kiezen voor mij. Bij me was dat een lastige passagier waar heel vliegtuig last van had. En dan moet je het proberen op te lossen. Niet echt gemakkelijk.
Probeer sowieso vriendelijk te zijn, sta op je strepen, wees diplomatisch, maar toch vriendelijk!!
succes!!
groetjes
Hey butterfly
Ik ben gisteren geweest, ik heb bijna op alle vragen een antwoord gegeven, het was wel keimoeilijk terwijl de vragen zo gemakkelijk zijn..
tis misschien omdat ik zo zenuwachtig was ik heb wel goede antwoorden gegeven , maar we zien wel ! ik hoop dat ik door ben.. ik ben altijd heel rustig, kalm en vriendelijk gebleven.. ik heb in het frans en nederlands goed kunnen beantwoorden, maar engels was wat minder! ik hoop dat ze me gaan bellen. ze hebben gezegd dat ze binnen 2 weken gaan bellen.. je vais voir )
Hey gams,
Ja idd, vragen zijn gemakkelijk en het is toch zo moeilijk. Het was een hele ondervraging, had een heel raar gevoel achteraf. En achteraf speelde ik heel dat gesprek opnieuw in mijn hoofd en dacht ik: dat kon ik nog moeten bijvertellen en dat had ik best zo gezegd. Maar ja, niks aan te doen.
Veeeel succes!!!
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?