hoofddoek/stewardess

  • rilana

    uiteraard klm en wij gaan zeker een keer samen vliegen…….. misschien een leuke teheran, kunnen we ervaringen uitdelen hahahahaha

    groetjes

  • rilana

    o en jij gaat mij even vertellen dat het een domme reactie is? nee het is een domme vraag………………………. hello open your eyes! ooit een hoofddoek bij klm, martinair, hv etc gezien. het is onhygienisch en totaal ongepast! dus wie heeft er nou een domme reactie MUTS

    groetjes

  • mike

    niet 1 airline in NL die je zal accepteren, zelf emirates en etihad niet, en by royal air maroc heb ik nog nooit een hoofddoek gezien. en aangezien jullie alles moeten bedekken kan je ook geen uniform dragen want dan zijn je benen en armen te zien neem ik aan. denk toch echt dat je moet zoeken naar die strenge islamtische landen, iran, saudi arabie, maar daar wil je niet wonen als vrouw denk ik. dus als je echt wil vliegen, doe je hoofddoek lekker af. allah zal je straks echt niet weigeren als je je hoofddoek af doet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahah

  • haatrilana

    Kijk hoe je praat..jeetje ooit van respect gehoord. Je kan heus wel normaal reageren hoor. bah.

  • Jenna

    lekker kinderachtig kunt wel zien wie het hier TE hoog in hun bol hebben..

    RESPECT is ver te zoeken! en dat noemt zich dan stewardess! hahaha echt een lachertje…

    Tuurlijk is het logisch dat je je aanpast aan het uniform en dat het wegens flight safety regels niet is toegestaan, maar als zij daar geen weet van heeft kun je dat toch ook gewoon op een normale manier zeggen..

    Laat iedereen in hun waarde!

  • Lisbet

    Hoi,

    Ik sluit me helemaal aan bij Jenna. Het was een normale vraag, daar kun je een normaal antwoord op geven. Het was nou niet alsof Jasmina meteen aangaf dat ze het belachelijk vindt dat bij Nederlandse maatschappijen geen hoofddoek gedragen mag worden.

    Iedereen in zijn waarde laten.

  • Hiba

    Ja meid je kan best stewardess zijn, én hoofddoek dragen. Dat is bij de Arabische Luchtvaart Maatschappijen, daar MOETEN ze zelfs hoofddoek dragen. Ik las laatst dat er een stewardess werd ontslagen, omdat ze geen hoofdoek wilde dragen in die vlucht.

    Maar wat ik dus wil zeggen, is dat er genoeg vliegtuigmaatschappijen zijn die stewardessen willen mét hoofdoek, omdat de meeste passagiers zelf moslim zijn, voelen ze zich liever op hun gemak met ook een islamitische stewardess.

  • imane

    Maar is dit ook mogenlijk in nederland dan of egt alleen maar in islamitische landen?

    xx

  • stewardess

    je hoeft niet te slijmen als je zelf niks te zeggen hebt!!!

  • stewardess

    lieve schat het is mogelijk maar je kan wel op schiphol werken bij een islamitische maatschappij zo simpel is het!!