1e selectiegesprek KLC!

• S

Hoi C,

En.. hoe ging je 2e gesprek???

Heb vandaag de medische keuring gehad, en t is appeltje eitje! Met 25 min stond ik al weer buiten!! hoortestje, oogtestje, wegen, opmeten van lengte en bloeddruk..

En voor iedereen die nog op selectiegesprek moet: Ook ik heb heel goede ervaringen met de selecteurs van KLC!

Groetjes!

S

• Lin

Hee,

Ik heb ook 14 april mn eerste sollicitatiegesprek! Spannend! ;)

• Rianne

Hallo Dames,

Naar aanleiding van jullie gesprek betreft het eerste selectie gesprek bij KLM het volgende:

Ik heb eergister ook bericht gekregen dat een afspraak mag maken voor het eerste selectie gesprek bij KLM cityhopper, maar nu probeer ik een afspraak te maken via de website en is dit niet mogelijk. Kan iemand mij vertellen hoe dit bij jullie in z'n werk ging en of jullie ook wachten moesten voor dat er data vrij kwamen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

• Lin

Hoi Rianne,

Je moet inderdaad wachten tot er een datum van een selectiedag vrijkomt! Ik zou de site goed in de gaten houden! Het ging bij mij ook vrij snel. ;)

Groetjes!

• Rianne

Hallo Lin,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik hou de site elke dag in de gaten, laten we hopen dat het bij mij ook snel gaat!

Alvast succes voor je eerste selectiegesprek!

Met vriendelijke groet,

Rianne

• C.

Hoi meiden!

Ik durf niet te zeggen hoe het gesprek ging, voor mijn gevoel was het een leuk gesprek maar dat zegt natuurlijk niets over de uitslag.

Eigenlijk durf ik niet te hopen maar eigenlijk doe je dat automatisch al…. Dinsdag was mijn gesprek en ze zei; einde van de week en anders pas volgende week hoor ik de uitslag!!!

Duimen jullie voor me?

Groetjes C.

• Lianne

Hoi meiden!

@Lin, wat leuk dat je ook de 14e op gesprek mag komen Ook zo zenuwachtig? Als ik er alleen al aan denk dat ik nu zou moet solliciteren krijg ik helemaal kriebels! Heb jij daar ook last van? Ik hoop dat ik de zenuwen kan bedwingen. Ik zie je de 14e! Jeej.

@C, wat ongelofelijk spannend C.! Het gaat vast goed komen, daar heb ik wel vertrouwen in. Ik heb eerlijk gezegd ook nog geen 1 keer op dit forum gelezen dat iemand na het tweede gesprek niet door was? Jij wel? Ik ben benieuwd naar je uitslag! En ook vooral hoelang je moet wachten op de uitslag. Let us know!

Liefs!

• S

Hoi Lianne,

Ik was ook heeeel nerveus voor die gesprekken (:P) Maar daar houden de recruiters gelukkig rekening mee..

Bij mij duurde het wachten op de uitslag ongeveer 5 werkdagen! Wens jullie heeeeeeel veeel suc6!!!!!!!

Groetjes,

S

• J..

Dames,

Morgen ook op gesprek bij KLC!

Weet iemand hoe lang deze eerste selectieronde is? Een hele dag of alleen een 1 op 1 gesprek?

Heeft iemand nog tips?

J.

• Shirley

Hi J.

Ik mag morgen ook op gesprek.

Spannend!

Groetjes, Shirley