1e selectiegesprek KLC!

• EJJ

Ik heb ook mijn eerste gesprek op 14 april.

Kom ervoor uit het buitenland, dus ik hoop dat ik er doorheen kom….

Ik heb twaalf jaar ervaring in een andere maatschappij…dus wie weet….

• EJJ

Hallo S

Hoeveel tijd zit er tussen dat je hoort dat je aangenomen bent en de medische test?

Dankje wel!

EJJ

• Steward

@EJJ

De medische keuring plan je zelf nadat je je aanstellingspakket hebt ontvangen per post…

——————————————————-

> Hallo S

>

> Hoeveel tijd zit er tussen dat je hoort dat je

> aangenomen bent en de medische test?

>

> Dankje wel!

>

> EJJ

• EJJ

@Steward

Dank je voor de nuttige info!!

• Shenny

Hoi allemaal,

Ik heb a.s donderdag mijn gesprek om 08:00, en heb gelezen dat je half 1 alweer klaar bent. Maar zijn ze dan echt 4 uren lang met je bezig? En heb je dan ook een schriftelijke toets of alleen een mondelinge.

gr

• bluebell

Hoi Shenny,

Allereerst veel plezier met je 1ste gesprek!

Je krijgt een schriftelijk engels toetsje en een gesprek. De volgorde weet ik niet want bij de 1 was het eerst de toets en bij de ander eerst het gesprek.

Je krijgt ook een kort gesprekje in het engels.

Daarna krijg je een een mondeling assessment in het nederlands.

In de tussentijd moet je ook nog eventjes wachten op de recruiters die je voor het volgende deel komen ophalen dus alles duurt bij elkaar wel 4 uurtjes.

Het gaat voor je gevoel alleen best snel.

Veel succes en maak je vooral niet zenuwachtig!

groetjes,

bluebell

• Astrid

Hai Bluebell,

Dank je wel voor je info!

Weet jij misschien waar de schriftelijke toets over gaat? Grammatica of moet je een brief schrijven?

Dank je wel!

groetjes,

Astrid

• bluebell

Hoi Astrid,

Inderdaad grammatica.

succes!

• Astrid

@ Bluebell,

Thank you !

• Shenny

Hai bluebell,

Dank je wel voor je info. Het begint al dichterbij te komen en ben super zenuwachtig. Heb je misschien tips waarop ik me vooral goed zou moeten voorbereiden. En met hoeveel selecteurs heb je een gesprek?

En wat word er zowel veel gevraagd? Zijn er ook vragen waarvan je zelf niet dacht dat ze die zouden stellen.

Gaan er trouwens veel door op zo een dag of vallen er best wel veel af, ik neem aan dat jij je gesprek al hebt gehad.

Ik hoop van je te horen.

Shenny