1e selectiegesprek KLC!

• Astrid

Ja, iedereen die voor mij door was had hem op 27april dus ik denk dat die al vol zat.

Zoo spannendd!! Laat je me weten of je het gehaald hebt?

• M0

ja zodra ik iets weet laat ik het weten…pfff dat wachten is nog erger dan het gesprek zelf. Best raar, in januari had ik gesolliciteerd en kon pas dus in april op gesprek. Die maanden vlogen voorbij en nu ik moet wachten op de uitslag lijkt het wel een eeuwigheid te duren hahahaha

Gingen er veel mensen door uit jouw groep?

• Astrid

Ja ik zal voor je duimen! Hopelijk krijg je snel wat te horen!

Ik had in februari gesolliciteerd dus had ik 2 maanden moeten wachten.

Ik weet alleen dat er 2 groepen waren, 1 die om 8uur begon en mijn groep om 9 uur.

Uit de eerste groep weet ik alleen dat er 3 door waren omdat ik daarna mijn nederlandse gesprek had en toen ik terug kwam was er bijna niemand meer.

• Lianne

Hoi iedereen,

Ik ben dooooorrr!! :)

Het ging makkelijker dan verwacht, twijfelde wel een beetje over mijn Nederlandse gesprek maar die was blijkbaar goed!

27 april heb ik mijn 2e gesprek jeej!

Ben nu niet zo zenuwachtig als daarvoor.

Groetjes!

• M0

hey Astrid..

vandaag DE envelop in de bus gekregen!! Ik ben aangenomen!!!! Ben zooooo blij… :)

het is alleen even afwachten wanneer de cursus begint, dat is niet bekend. Ik zal voor je duimen en als je bent aangenomen, wie weet zitten we wel bij elkaar in de ini en anders tot in de lucht? ;)

• Astrid

Hey M0,

Gefeliciteerd !! Ben super blij voor je !!

Ja voor mij is het nog even afwachten maar tijdens onze presentatie werd er verteld dat er 2 ini's per maand starten en dat de wachttijd 2 maanden is, alleen op de site wordt 4 tot 6 maanden vermeld.. misschien kan je hier over informeren?

Ik laat je in iedergeval weten hoe het voor mij afloopt en nogmaals gefeliciteerd !!!

• fie

de wachttijd is inderdaad 4 maanden vanaf aanname. Iedereen die niet ingedeeld is in een ini voor mei/juni, staat op een wachtlijst. Zodra er goedkeuring komt voor ini's na juni krijgen de ‘wachtlijst-ers’ een datum.

groetjes

• Caps

Shenny vd KLM?