Medische keuring KLM

  • @beau

    @x: hoortest vond ik best lastig, maar ik had het toch goed gedaan. Piepjes zijn best zacht en je moet je goed concentreren. Verder deed een verpleegster de gehele keuring en ik hoefde niet naar een arts want alles was heel goed gelukkig. Wanneer heb jij je medische keuring x?

  • x

    Dank je wel voor je snelle antwoord :-)

    Ik heb nog geen bericht ontvangen wanneer ik voor de medische keuring langs mag komen. Sterker nog, ik heb nog helemaal geen bericht gehad! Behalve de positieve mail dan ;-) Dus ik wacht ‘rustig’ af..

    Wanner begin je met de INI? Heb je daar al bericht over gehad?

  • @beau

    Ja ik start in de ini van 14 juni en 21 april registratiedag.

  • Mike

    Hoe was je oogtest dan ?

  • T.

    Bij mijn hoortest vertelde de mevrouw die hem afnam dat hoe beter je hoort, hoe moeilijker de test is. Klinkt ingewikkeld, maar als jij een toon nog kan horen en op het knopje drukt dan gaat ie steeds zachter/hoger/lager, net zolang tot je m echt niet meer hoort. Dus daardoor wordt het als je vaak drukt steeds moeilijker om de toon nog te horen.

    Ik heb jaren in een discotheek gewerkt en was heel bang voor de test omdat ik soms het gevoel heb minder te horen dan vroeger, maar volgens die mevrouw had ik hem heel goed gedaan! Succes in ieder geval!

  • @beau

    Was jij gisteren ook bij het uniform aanmeten? Groetjes beau

  • x

    @T: heel erg bedankt voor antwoord! Hier heb ik veel aan :-)

    Groetjes x

  • T.

    @beau, ik was gister niet bij t uniform passen, heb 14 april pas een afspraak! Ben heel benieuwd hoe het blauw me gaat staan:)

  • @beau

    Oke sorry er was gisteren nl iemand die ging vliegen bij klc en we hadden het over de hoortest en zij vertelde mij dat ze al enkele jaren in discotheek werkt dus vandaar dat ik dacht dat jij dat misschien was :)

  • L.

    Hoe gaat de oogtest in zijn werk? Ik heb lenzen namelijk, moet ik die uit doen of gebeurd de test gewoon met lenzen in?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.