Emirates sollicitatieprocedure

• N.S.

Dag meiden,

Vandaag hebben jullie als het goed is de assessment day doorlopen? Ik ben ook van plan om te solliciteren in Zwitserland maar ik zit een beetje met mijn lengte.

Ik ken een meisje die op dit werkzaam is voor EK en zag dat er niet veel meiden echt superlang zijn ofzo. Zou mijn lengte van 1.57cm toch hierbij in de weg staan?

• 1990Iris

Je moet bij de opendag je schoenen uit doen en een bepaalde lengte kunnen reiken.

• Chiel

Heey Peter,

Sorry voor de verschrikkelijk late reactie maar ik heb een bizar drukke maand gehad en geen tijd gehad om te reageren,

Ik heb het even terug gezocht en ik ben daar op 9 Juli 2011 geweest in Amsterdam bij het dorint hotel groetjes

• Anoek

Hoi Iris,

Fantastisch, bedankt voor al je informatie, heel nuttig. Veel succes met je werk bij Emirates !

Gr, Anoek.

• melli

vandaag the day

laat jullie ons weten hoe is het gegaan in Eindhoven:P

• Pam

Hi Iris,

Ontzettend bedankt voor de uitgebreide info over het solliciteren en werken voor Emirates!

Ook las ik ergens dat ze per 2 maanden naar NL komen voor Assesment Day, dus ga er nog even over nadenken en kan altijd nog in maart proberen.

Nu heb ik ook wat meer info om mezelf voor te bereiden, mocht ik het toch willen proberen.

Ik las ook dat je een aantal foto's moest meenemen (business look) als pasfoto en totaal van top tot teen.

Ook had ik geen huidskleurpanty in huis, alleen donkerbruin en zwart, dus good to know!

Hebben ze trouwens altijd Open Dag in Eindhoven of ook weleens in een andere stad?

Groetjes,

Pam

• 1990Iris

Opendagen zijn in verschillende steden. Je hebt er ook een op Schiphol dacht ik opgevangen te hebben, maar deze staat weer niet op de lijst van de emirates. Google eens op: open days emirates. Krijg de link hier maar niet geplakt! Er is er een in Brussel bijv in februari! Oké, een eindje rijden misschien, maar het is te doen!

• 1990Iris

Nog een laatste iets: Hou er rekening mee dat je wat geld opzij zet als je bent aangenomen. Medische keuring, pakken, schoenen, inentingen; heel veel dingen moet je zelf betalen en word niet door de verzekering vergoed!

• Mel

Hoi allemaal!

De open day is voorbij.. er waren zo'n 46 kandidaten, na de eerste ronde bleven er, volgens mij 12 over..? Daarna kwamen er group discussions, in mijn groep zaten 8 meiden en alle 8 echt leuke meiden! Helaas zijn hiervan maar 3 meiden doorgegaan naar de volgende ronde. Ik ben hier helaas ook afgevallen.. tja waar zijn ze naar op zoek, het zijn leuke meiden die door zijn gegaan, maar de meiden die in deze ronde zijn afgevallen waren ook écht leuke meiden, mooie meiden met een warme uitstraling en sommige met en sommige zonder ervaring..

Ik denk maar zo.. alles gebeurt om een reden, dit heeft voor ons gewoon niet zo moeten zijn.. blijkbaar ligt er iets anders op ons te wachten! :)

Voor alle meiden die wel door zijn.. van harte gefeliciteerd, ik gun het jullie van harte! Geniet van alle ervaringen die je op gaat doen en wie weet…. Misschien komen we elkaar ooit nog eens tegen :)

• Stephanie

Hallo,

Ik ga zaterdag naar de open day van Emirates in Amsterdam.

Weet iemand mss of je glanzende of matte panty's aan moet naar de open dag?

Alvast bedankt