Arkefly Academy

• Stanley

Wat is je achternaam hella? Dan zoek ik je op via Facebook en dan kunnen we wat contact houden!

@hella

• Etienne94

Hoi Stanley en Hella,

Moesten jullie je ook eerst aanmelden voor een opleiding via het ROC en dan de intaketoets maken? En is deze moeilijk? Ik kijk erg tegen de 3F rekentoets op.

En wat kunnen wij ons er nog verder bij voorstellen voor de intake?

Graag horen we gauw van jullie,

Etienne

• Hella

@stanley, Huberts

• Hella

Hoi Etienne,

Ik vond de rekentoets wel meevallen! Goed en logisch nadenken. Het is een computertoets en de antwoorden staan eronder. Ti's aan jou om het juiste antwoord aan te klikken. Dit geldt ook voor je 2e taal. Engels heb je mondeling evenals je Nederlands intervieuw. Goed voorbereiden en zorgen dat jij duidelijk kan maken waarom ze jou aan moeten nemen. Misschien ook je inlezen over de organisatie.

Heel veel succes! En mocht je nog vragen hebben hoor ik wel!

Groetjes Hella

• Etienne94

Hey Hella,

Nog tips? En kunnen we misschien op een andere manier in contact komen? Ik heb zo veel vragen hahaha!

Etienne

• Hella

Ettiene, voeg me maar toe op Facebook:) mn achternaam staat hier ook ergens tussen:)

Misschien kan ik je wat tips geven

• Kim van Balveren

LS,

Ik heb zojuist mijn MBO-4 opleiding afgerond en wil graag stewardess worden. Biedt de Arkefly Academy ook een opleiding tot stewardess aan en zo ja waar kan ik dan de juidte informative vinden?

Met vriendelijke groeten,

Kim

• Felice

@Etienne94 haha wat leuk dat je je hebt aangemeld! (voeg me ff op fb als je wilt je vindt me onder de naam Felice Raanhuis)

@M-

Ik ga van de zomer een cursus Spaans volgen dus dat zit wel goed tegen die tijd (+Engels wat ik al heb op 3F).

Deze opleiding zal voor mij beginnen in 2015 mocht ik worden toegelaten.

@Hella die rekentoets 3F is een soort instaptoets? wat als je die niet haalt? kun je het dan herkansen of is het meer om te kijken hoe je ervoor staat?

groetjes,

Felice

• Hella

Hoi!

Ik weet niet hoe ze het bekijken. Ik verwacht dat ze daarmee je niveau inschatten. Ik heb eigenlijk nooit iets van een uitslag gekregen… Hoorde alleen dat ik door mocht naar de volgende ronde!

Veel succes!

• Etienne94

Heee allemaal!

Nog anderen die intake hebben gedaan afgelopen dinsdag 10 juni?

Etienne