Arkefly Academy

• Etienne94

Aan de aanmelders:

Ik heb vanmiddag gebeld met het ROC in Amsterdam, want ik vond toch wel dat het wat lang duurde. Ze gaf me aan dat vandaag toevallig alle uitnodigingen de deur uit zijn gedaan. Ik zelf ben uitgenodigd op 10 juni, maar krijg dus morgen de brief nog thuis!! :D

Nog andere mensen die ook wachten op de uitnodiging? Morgen krijg je wss bericht.

Etienne

• Stanley

Leuk om dit allemaal te lezen, wist niet dat er zulke forums waren!

Ik ben afgelopen zaterdag op selectiedag geweest en ben gister gebeld dat ik aangenomen ben voor de Acadamy! Ik moet alleen nog een medische keuring ondergaan.

Zijn er meerdere mensen op dit forum die al weten of ze door zijn? Ben erg benieuwd naar de klas.

Groetjes en hopelijk tot snel,

Stanley

• Stanley

@etienne94,

Ik woon in Tilburg momenteel en moet nu ook opzoek naar een kamer. Ken haast niemand in 't noorden, en moet nog een kamer zoeken. Dus je bent niet de enige haha!

Groetjes stanley

• M-

Hi Etienne94,

Ja ik heb me ook aangemeld zo'n 3/4 maanden geleden, ja echt spannend hé ik wacht ook echt met smart op een reactie haha. Ben daarom echt blij dat ik jouw laatste post net las! Vond het namelijk ook wel erg lang duren hoor, maakte me al een beetje zorgen haha, dus ik hoop dat ik morgen ook een brief binnen krijg met een uitnodiging! Bedankt trouwens voor het delen met ons! 10 juni is al best wel snel hé, echt spannend! Hoop voor je dat je word aangenomen, zal vast wel goed komen toch? Wens je nu al veel succes!

Echt? Dat zal wel echt fijn zijn! Scheelt wel weer dat je toevallig in dat postcodegebied woont haha.

Haha ja dat is goed! Ik heb jou wel kunnen toevoegen als vriend haha. Ben jij al geslaagd voor dit schooljaar of ben je nog bezig met examens?

Groetjes M

• Etienne94

Hey M-,

Ik heb de brief inmiddels! Heel erg fijn, ik mag 10 juni om 15:00. Moet wel een dikke lijst invullen mbt mn huidige opleiding/gezondheid etc. Moest jij dat ook doen Stanley?

Moet jij ook 10 juni? Ik begin steeds meer te stressen omdat ik me voor IAS aan had moeten melden. Maar jij ook toch? En dan naderhand solliciteren bij OR? Naja hopen dat het goed komt en dat het nog niet vol zit …. :(

Etienne

• Hella

Stanley Schreef:

——————————————————-

> Leuk om dit allemaal te lezen, wist niet dat er

> zulke forums waren!

> Ik ben afgelopen zaterdag op selectiedag geweest

> en ben gister gebeld dat ik aangenomen ben voor de

> Acadamy! Ik moet alleen nog een medische keuring

> ondergaan.

> Zijn er meerdere mensen op dit forum die al weten

> of ze door zijn? Ben erg benieuwd naar de klas.

>

> Groetjes en hopelijk tot snel,

> Stanley

Ik ben ook donderdag gebeld dat ik door ben!

Leuk om zo met elkaar in contact te komen.

Groetjes Hella

• Etienne94

Hoe kan het eigenlijk dat ik en M- nog zo vroeg in het proces zitten? Omdat jullie al zijn gebeld zijn alle plekken misschien al vergeven. :(

• Hella

Heb geen idee hoe dat zit eigenlijk. Ik moest 17 mei voor de ‘2e ronde’ zeg maar en ben afgelopen donderdag gebeld. Misschien hebben jullie je later aangemeld?

• M-

Ja dat vraag ik me dus ook af Etienne94.. Hoelang geleden hebben jullie jullie aangemeld dan Stanley en Hella? Ik heb me echt al aangemeld in februari en heb tot op heden nog steeds niks gehoord van de ArkeFly Academy.. Heb alleen een brief binnen gehad van de gewone Steward/Stewardess opleiding waar ik me 3 weken geleden voor heb aangemeld..

Ja ik heb gister ook de brief binnen gehad, echt fijn inderdaad! Voor welke opleiding heb jij je aangemeld naast de ArkeFly Academy? Dat is toevallig want ik moet ook 10 juni om 15.00 uur, ik moet ook een hele waslijst invullen haha. Ja klopt ik had ook zoiets vernomen over de IAS opleiding maar ik heb me daar niet eens voor aangemeld.. Ik heb me in februari al aangemeld voor de ArkeFly Academy en heb toen contact gehad met een mevrouw en hoorde later pas op de informatiedag dat je je eerst moet aanmelden voor de IAS/Steward stewardess opleiding heb toen lang niks meer gehoord dus toen heb ik me maar voor de zekerheid ook aangemeld voor de Steward/Stewardess opleiding. Is het niet zo dat ze 10 juni gaan kijken of je geschikt bent voor de ArkeFly Academy zoja, dat je door mag naar de voorselectie? Snap er niks meer van haha. Wat staat er in jouw brief vermeld, welke opleiding? En toen jij belde had diegene aan de telefoon het over de uitnodigingen voor de ArkeFly Academy of de andere opleidingen?

Gefeliciteerd trouwens Stanley en Hella, fijn dat jullie het zo snel al weten!

Groetjes M-

• Etienne94

Hee M-,

Misschien is het beter als we even Facebooken of mailen. Mail me iig even op ********** :)!

Als je hebt gemaild zal ik dit berichtje verwijderen!

Xxx