Hee!
Je krijgt niet meteen te horen of je de opleiding mag doen je krijgt eerst te horen of ze je geschikt vinden voor de opleiding en of je door mag naar de selectie van arkefly.
Ik ben er 8 april ook bij!
Groetjes Sanne
Wanneer je al mbo-4 hebt moet je sowieso niet naar arke fly college gaan want dat is ook mbo-4!
Je kunt in principe zonder verdere opleiding nu al solliciteren. Maar SC heeft een verkorte opleiding en via hun uitzendbureau kwam ik heel snel aan het werk dus als je toch een opleiding wilt volgen en Spaans wilt leren dan zou ik het echt daar doen. Is echt een super gedegen opleiding en niet te vergelijken met een roc.
Succes
Ik heb me zojuist aangemeld op het ROCva voor IAS (International Aviation Services). Dit moest je doen toch, en dan werd later bepaald of je de OR Academy mag gaan doen?
Zo werd het me gister verteld en heb vanmiddag ook nog ff naar Hoofddorp gebeld, en ze zeiden dat dit de juiste manier is, maak me echter toch wat zorgen!
Etienne
Hi Felice,
Ja je moet wel een tweede moderne vreemde taal beheersen. Op de ROCVA site staat bij speciale eisen, een tweede moderne vreemde taal (Duits of Frans of Spaans) minimaal op A2 niveau. Heb je geen Duits/Frans/Spaans les gehad op school? Of het net niet behaald? Zal wel balen zijn dan.
Heb je al wat gevonden in de buurt voor als je wordt aangenomen Etienne94?
Ben echt benieuwd wanneer we wat te horen krijgen haha.
Groetjes M-
Hey Felice, ja dat was ik!! Wat grappig haha ik zal je opzoeken.
M-, ik heb me aangemeld voor de opleiding, zo spannend! Jij ook? Zit nu te wachten op een reactie… Paar weken geleden heb ik al de overige documenten per post verstuurd maar vooralsnog nog niks van gehoord.
Die campus waar je het eerder over had aan de Opaallaan is een eventuele optie, ik woon namelijk wel in het postcodegebied dat voorrang krijgt voor woningen in die campus. (Zie site duwo).
Vind je het leuk om nog verder in contact te komen? Stel het wordt niks met kamers, dan kunnen we samen wat zoeken haha!
Etienne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?