Emirates, Interview 3de keer eindelijk goeie keer?

• Ricky

Hoi, Love2fly

Leuk om jou zo te horen. Ik heb vandaag online mijn status gekeken, en plots was het gewijzigd naar “Interview completed” Weet niet of dit een beter teken is. Ik herinnerde me zeer goed laatste keer dat ik ook in de final zat, was mijn status nooit iets veranderd, alleeen“ Under review”. Ik hoop echt dat het snel zou gaan vanaf nu…

Hoe zie je maandrooster zo uit? Kan ik een idee vormen.

Ik hoop ooit dat we samen zullen vliegen!:)

Keep u up to date!

• Love2Fly

Mijn maand is best rustig omdat ik ook vakantie heb gehad 11 dagen.

We krijgen volgende week onze rooster voor Aug dus ben erg benieuwd ernaar.

Ja ik ken nog de oude statussen zeg maar want ze hebben de website en de statussen compleet veranderd sinds het nieuwe jaar.

Dus zou niet weten wat dat betekend. Weet alleen dat als er staat “ Joining formalities in progress” dat je dan mag gaan juichen.

Dat is in ieder geval wat ik gehoord heb.

Hoop echt voor je dat je aangenomen bent.

Kan ik je een privebericht sturen of een mailtje? Ik heb namelijk ook een blog en dan kan ik je de link even privé sturen ;)

• Ricky

Hey, Love2fly.

Ik heb geprobeerd jou een privebericht te sturen, maar helaas heb ik wa moeilijkheden met die wachtwoord. Ik ga probere nieuwe te make en kan ik jou persoonlijk contactere.

En al je rooster gekregen?

Groeten.

• Annick

Emirates leest dit ook mee dus houd daar rekening mee met wat je plaats en geloof trouwens niet alles wat hier op deze site wordt gezegd.

Groet,

EK Recruiter

• ricky

hoi, Annick.

alvast bedankt voor de tip, toch wens ik te weten of er iets op de post werd geschreven dat misschien volgens jou niet kan…

Je mag me steeds privebericht sturen.

Ben je zelf van het recruiter team?

alvast bedankt.

• Pieter

Jullie spreken en schrijven niet eens fatsoenlijk en foutloos Nederlands! Shame on you!!!!

• Pieter

Ik zou eerst maar eens een cursus NL taal volgen……..shame on you!

• Love2Fly

Hoi Annick,

Wat ontzettend leuk een NLse recruiter hier bij EK.

Wist niet dat jullie er waren.

Zeker ook mijn doel voor mijn toekomst bij EK.

Ik let zeker wel op wat ik erop zet ;)

Heb denk ik ook niks raars gezet alleen een klein beetje advies en mijn ervaring hier bij EK.

Hoop je ooit tegen te komen in onze kleine Dutchie community ;)

• Rikkies

Hoi Pieter,

Ik denk dat een forum bedoeld is om gewoon ideeen te delen, en net niet het feit dat je foutloos nederlands moet schrijven. Op dat gebied maak ik me niet echt veel zorgen voor. Zolang dat de taal begrijpbaar is tussen alle partijen, geloof ik dat het niet echt een issue kan zijn. Vind je echt dat we foutloos DT moeten schrijven op een forum, of SMS naar iemand die je kent. Nederlands is op zich niet de gemakkelijkste taal om te schrijven, en dat geef ik ook 100% toe.

Als je CC bent, schrijf je hoofdzakelijk enkel in het Engels, dus ik geloof zeker niet dat Nederlandse schrift een issue kan zijn.

Toch bedankt voor de feedback. Ik weet zeker dat mijn Nederlands op school nooit hoge ogen heeft gehaald, of andere personen die hier ook op het forum hebben geschreven, maar ik heb toch mijn professionele carriere kunnen uitbouwen gedurende de jaren heen.

Ex CC

• Lielie

Hoi Ricky,

Ik heb een aantal vragen aan degene die dus ervaringen hebben met de Open dagen van Emirates.. en dat heb jij :)

Zou jij even de tijd willen nemen om mijn onderstaande vragen te beantwoorden????

Hier mijn verhaaltje, die ik eerder ergens ander heb post.

Hoi iedereen,

Ik heb een paar vragen voor degene die werkzaam zijn (geweest) voor Emirates en ook ervaringen hebben met de open dagen die zij organiseren.

Ik ben al zeker een jaar geinteresseerd om te gaan solliciteren bij Emirates als stewardess en dan voor een paar jaar te gaan verkassen naar Dubai. Lijkt mij een te gekke ervaring om voor hen te werken en zo de wereld over te vliegen.

Nu wil ik eindelijk de stap gaan nemen om naar een open dag te gaan zodra zij in de buurt zijn.

Nu zag ik dat zij 30 augustus in Antwerpen zijn wat ongeveer 2 uurtjes rijden bij mij vandaan is. Ik wil er eerlijk gezegd zsm werk van maken, dus desnoods 2 uur op en neer voor rijden.

Nu weet ik dat, indien je door gaat naar volgende rondes, je zeker daar ook tijd voor moet vrij maken.

Nu zit ik een beetje met mijn huidige werk, dus heb toch weer mijn twijfels of ik zal gaan. Nu een paar vragen…

1) Vinden die volgende rondes (na zo'n open dag) plaats precies in de week wat volgt??

Want dan zou ik een week vrij moet nemen…

2) Indien je aangenomen bent, bepaald Emirates dan wanneer zij willen dat je komt? Of kan dat ook in overleg?

Ik heb namelijk 2 maanden opzegtermijn op mijn huidige werk, en ik moet dan ook mijn huurhuisje opzeggen.

3) Wat voor foto's kan je het beste meenemen en hoe lang duurt het voordat zij je bellen na zo'n open dag??

4) Vinden de volgende rondes allemaal plaats op dezelfde plek als waar de open dag plaats vind?? Want als dat allemaal in Antwerpen plaats vind moet ik alvast geld wegleggen voor benzine en misschien een hotelletje :)

5) Nog tips en tricks??? Heb inmiddels al aardig wat ingelezen over deze open dagen maar nog meer tips kan nooit kwaad.

Liefs