Hoi Ricky,
Ik heb een aantal vragen aan degene die dus ervaringen hebben met de Open dagen van Emirates.. en dat heb jij
Zou jij even de tijd willen nemen om mijn onderstaande vragen te beantwoorden????
Hier mijn verhaaltje, die ik eerder ergens ander heb post.
Hoi iedereen,
Ik heb een paar vragen voor degene die werkzaam zijn (geweest) voor Emirates en ook ervaringen hebben met de open dagen die zij organiseren.
Ik ben al zeker een jaar geinteresseerd om te gaan solliciteren bij Emirates als stewardess en dan voor een paar jaar te gaan verkassen naar Dubai. Lijkt mij een te gekke ervaring om voor hen te werken en zo de wereld over te vliegen.
Nu wil ik eindelijk de stap gaan nemen om naar een open dag te gaan zodra zij in de buurt zijn.
Nu zag ik dat zij 30 augustus in Antwerpen zijn wat ongeveer 2 uurtjes rijden bij mij vandaan is. Ik wil er eerlijk gezegd zsm werk van maken, dus desnoods 2 uur op en neer voor rijden.
Nu weet ik dat, indien je door gaat naar volgende rondes, je zeker daar ook tijd voor moet vrij maken.
Nu zit ik een beetje met mijn huidige werk, dus heb toch weer mijn twijfels of ik zal gaan. Nu een paar vragen…
1) Vinden die volgende rondes (na zo'n open dag) plaats precies in de week wat volgt??
Want dan zou ik een week vrij moet nemen…
2) Indien je aangenomen bent, bepaald Emirates dan wanneer zij willen dat je komt? Of kan dat ook in overleg?
Ik heb namelijk 2 maanden opzegtermijn op mijn huidige werk, en ik moet dan ook mijn huurhuisje opzeggen.
3) Wat voor foto's kan je het beste meenemen en hoe lang duurt het voordat zij je bellen na zo'n open dag??
4) Vinden de volgende rondes allemaal plaats op dezelfde plek als waar de open dag plaats vind?? Want als dat allemaal in Antwerpen plaats vind moet ik alvast geld wegleggen voor benzine en misschien een hotelletje
5) Nog tips en tricks??? Heb inmiddels al aardig wat ingelezen over deze open dagen maar nog meer tips kan nooit kwaad.
Liefs