Emirates, Interview 3de keer eindelijk goeie keer?

• Peter@EK

Wie denk jij die je voor je hebt en waarvan haal jij de brutaalheid vandaan mij aan te vallen zonder te weten met wie je te maken hebt!

Blijkbaar ben je zuur omdat je bent afgewezen door ons.

Voor jou informatie ik werk al jaren bij Emirates en forums als deze worden door alle airline reqruiters in de gaten gehouden. Ook bij Qatar werkt een Nederlandse reqruiter en ook bij Etihad.

Pieter Pan Schreef:

——————————————————-

> Peter waarom doe je je voor als reCruiter?

• Kees

Hey Petertje, brutaalheid=brutaliteit. Lekkere recruiter ben jij:)

• Pieter Pan

Peter,

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je deel uit maakt van een recruitment team. Je manier van schrijven is net zo belabberd als de toon die je tegen mij aan slaat.

Even ter info.. Ik werk al bijna 20 jaar in de luchtvaart.. Als recruiter.

Mvg,

Pieter Pan

• Peter

Mijn Nederlands is niet mijn moederstaal en zeker niet na 8 jr in DXB, maar wat treurig dat jij al 20 jr in de luchtvaart zit en niet verder bent gekomen dan recruiter. Vast weer zo'n zuur Transavia of KLC nicht :-) zeker vaak bij ons op een open dag geweest en afgewezen!! Als jij klasse had dan had jij mij niet in de eerste instantie aangevallen zonder reden. En als jij al 20 jr in de luchtvaart zit en ook reqruiter bent dan zou JIJ moeten weten wie de Nederlandse reqruiters zijn bij Emirates, Qatar en Etihad!! Meer aandacht ga ik niet meer aan je geven.

Pieter Pan Schreef:

——————————————————-

> Peter,

>

> Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je deel

> uit maakt van een recruitment team. Je manier van

> schrijven is net zo belabberd als de toon die je

> tegen mij aan slaat.

> Even ter info.. Ik werk al bijna 20 jaar in de

> luchtvaart.. Als recruiter.

>

> Mvg,

>

> Pieter Pan

• Pieter Pan

Peter,

Ja precies.. die ken ik maar al te goed;)

• stesline

4 pagina's is echt te lang, je moet het bij maximaal 2 houden en dan voornamelijk zakelijk blijven: personalia, opleiding (kort maar krachtig met afstudeerrichting erbij), werkervaring (bedrijf, functie, korte omschrijving wat je er doet) en extra curriculaire activiteiten zoals vrijwilligerswerk. Daaronder nog een tab met talenkennis en uiteindelijk extra skills en bijzonderheden in 1 rijtje. Thats it, de rest is overbodig!

• Wijsneus

Wat een gelul over een kutbaantje als dienstertje voor arabieren!

• Rikkies

Dames en heren wat Wijsneus schrijft is gewoon een soort van negativisme die we nooit als schoolvoorbeeld mogen nemen.

Misschien heeft deze persoon zelfs een x aantal keren gesolliciteerd bij EK/ QR/ EY maar telkens afgewezen.

Ten slotte is het ieder zijn mening, en dat moeten we maar accepteren.

Ieder persoon maakt uiteindelijk “ZIJN/HAAR EIGEN KEUZE”, het bepaalt uiteindelijk je levensloop….en wat is er mis om voor Arabieren te werken? Tenslotte verrijken we ons gedachte en kunnen we eens toetsen op het buitenlandse leven.

Anyway, Vliegen is een droom en wens iedereen het beste toe.

• Rikkies

Hoi Lielie,

Inderdaad, volledig akkoord met stessline, 4 Pagina's is echt uit den boze, je moet je CV zo overzichtelijk en kort mogelijk houden. Ik probeer op elke Interview mijn CV steeds weer onder de loop te nemen, en filteren wat te filteren valt. Soms zijn bepaalde zaken in CV belangrijk, maar ook wel andere juist niet. Mijn laatste keer dat ik bij Emirates solliciteerde, had ik uiteindelijk een CV bestaande enkel uit 1 Pagina. (Arial type, en wat spelen met grootte 12 ,11)

Mijn bestond uit: personalia, Diploma's (steeds van het meest recente behaalde naar verleden toe, basisschool hoef je niet te vermelden) , werkervaringen (beginnend met huidige) , talen als je ze kan schrijven, spreken en lezen, dan kan je deze extra accentueren, Hobby's heb ik gewoon zo weggelaten.

Ik heb ook alles wat belangrijk was qua customer service etc, in het BOLD gezet, zodanig dat het echt in het oog springt.

Ik moet wel zeggen mijn CV werd steeds uitgekozen.

Succes!

• Tinkerbell

Wat ben jij een loser zeg, Nederlands is niet je moerstaal maar het Engels dan waarschijnlijk ook niet echt!

Recruiter is namelijk een Engels woord en is nog nooit met een Q geschreven zelfs niet in Dubai, Verenigde Arabische Emiraten. Voor wie of wat probeer jij je eigenlijk voor te doen want ik durf met aan waarschijnlijkheid zekere kennis te beweren dat jij ook nooit door welke audit bij EK/EY bent cq zou zijn doorgekomen.

Maar wellicht kan jij me tarten om mijn ongeloof in jouw weg te nemen om deze discussie in het Engels te gaan voeren!

Oh ja voor je je afvraagt wie ik ben…

Ik ben al 25 jaar Externe recruiter voor vele airlines, waaronder Emirates!

PS en voor jou ook een hele zure nicht!