Emirates, Interview 3de keer eindelijk goeie keer?

• Lielie

En zijn die trainingsdata al bekend?? Weet je al wanneer je naar Dubai moet vliegen?

• Rikkies

Hoi Lielie,

Qua foto's zoals eerder vermeld, zo professioneel mogelijk zoals dat je precies al stewardess bent. Voor de volgende dagen zorg je ervoor dat je dezelfde outfit (professioneel) aan hebt, je hoeft niet te wisselen. En vrouwen moeten zeker hun haar opsteken, met een legging, en liefst op hakken.

Ik heb mijn trainingsdatums nog niet gekregen, maar eens dat ze vrij beschikbaar zijn, laat ik jullie weten..

Groeten,

Ricky

• Rikkies

Mee te brengen op zulke open days:

-Extra pennen (indien je OD direct AD wordt moet je voorzien dat je Engelse test kan oplossen met zoveel mogelijk pennen:)

-Professionele handtas of bag om jou gerief in te steken

-kopies van je CV (Liefst al vertaald in het Engels)

-parfum

-muntjes (menthos) , dat je je recruiter niet ineens een meter naar achter moet wijken, omwille van de onaangename geur dat vrijkomt…

-geld om een broodje of koffie te kopen, aangezien zo'n AD wel ganse dag kan duren, soms tot 17u s'avonds, soms gewoon 15 u.

Succes!

• Lielie

Hoi Ricky,

Dank voor je reactie. Die dingen die jij opnoemt om mee te nemen kan ik wel aan komen :)

Mantelpakje is ook al geregeld. Haar mooi opsteken, hakken aan, rode lippenstift op en gaan!

Ik moet alleen nog foto's regelen. Ik lees namelijk op verschillende forums verschillende dingen.

Kan jij mij vertellen wat jij precies mee had genomen??? Hoeveel foto's en wat voor foto's??

Ik wil mezelf namelijk niet voor het hoofd stoten dat ik verkeerde foto's mee heb of te weinig foto's etc..

Alles moet namelijk perfect gaan!

• Rikkies

Hoi Lielie,

Ik had op OD gewoon 1 foto in Business atire (das, mantel, zwarte schoene, aangezien ik een man bent:) ) En voor de rest had ik ook nog een pasfoto in business attire ook.

Maar ze hebben liever dat je een foto heb dat alles zichtbaar is (kop tot teen), deze foto hadden ze dan ook geselecteerd.

Maar als je echt tot in de finale geraakt, moet je wel pasfoto's afgeven (4stuks) en ook nog 2 foto's casual en 1 foto in business atire.

Success met je OD in Antwerpen.

• Lielie

hoi Rikkies,

Ik zie nu pas dat je mijn vorige vragen hebt beantwoord haha!!

Onwijs bedankt :):)

Schrok wel van het feit dat er zo weinig mensen worden aangenomen uiteindelijk.. eigenlijk wist ik dit al.. maar pfff.. alles moet perfect gaan dus :)

Nou ik laat weten hoe het in Antwerpen was uiteindelijk!

Nogmaals bedankt!

• Peter

Hallo Ricky,

Wanneer was jij door de 3e ronde heen? heb je al een reisdag gekregen?

Waar heb jij je open dag gedaan?

Grt,

Peter

EK Reqruiter

Rikkies Schreef:

——————————————————-

> Hoi Lielie,

>

> Ik had op OD gewoon 1 foto in Business atire (das,

> mantel, zwarte schoene, aangezien ik een man

> bent:) ) En voor de rest had ik ook nog een

> pasfoto in business attire ook.

>

> Maar ze hebben liever dat je een foto heb dat

> alles zichtbaar is (kop tot teen), deze foto

> hadden ze dan ook geselecteerd.

>

> Maar als je echt tot in de finale geraakt, moet je

> wel pasfoto's afgeven (4stuks) en ook nog 2 foto's

> casual en 1 foto in business atire.

>

> Success met je OD in Antwerpen.

• ricky

Hoi Peter,

ik had mijn interview begin july afgerond in Belgie , maar helaas nog geen Reisdag, ben nog steeds onhold omdat ik Ek heb opgegeve dat ik pas in December kon starten…

Jij bent recruiter van Ek lees ik?

• Pieter Pan

Peter waarom doe je je voor als reCruiter?

• Lielie

Ik heb nog een vraag..

Mijn cv is normaal 4 pagina's. Bestaande uit: personalia, cursussen, opleidingen, werkervaringen, talen en skills.

Nu heeft de recruiter natuurlijk maar heel kort de tijd om je cv te checken. In hoeverre zal ik mijn cv in korten??

Is 2 pagina's voldoende?? En wat is echt van belang om op je cv te zetten en wat kan er af?