KLM - wie is er door alle testen ?

• Sandra

Ik vroeg mij af of er al meerdere zijn die alle testen hebben doorstaan bij KLM ?

Ik heb net een email gehad met alle testresultaten en dat ik binnen 10 dagen iets van KLM ga horen ?

Zo spannend !!

• momo

Gefeliciteerd!! Spannend zeg!

Ik heb zojuist de Persoonlijkheids en drijfveren test gedaan. 1 keer per ongeluk iets aangeklikt die ik niet bedoelde, maar goed. Is natuurlijk geen fout of goed antwoord bij die testen alleen spannend of het ook bij hun ‘beeld’ van CA past. Ik hoop snel wat te horen, dat wachten maakt de spanning altijd hoog!

• Charly

Gefeliciteerd! Een goed begin is het halve werk.

Zojuist heb ik ook de persoonlijkheids en drijfveren test afgerond, erg benieuwd naar het resultaat. Wanneer had jij de laatste test afgerond?

• Sandra

Ik heb vanochtend rond 11 uur de laatste testen gemaakt.. Ik kreeg vervolgens om 5 uur daar een bevestiging van met alle resultaten..

• cabinattendant

Hoi,

Ik heb de testen ook allemaal doorstaan en daar heb ik vrijdagmiddag, rond 16 uur bericht van gehad. Nu wachten op KLM:-)

• Char

Hmm ik heb afgelopen donderdag de drijfveren en persoonlijkheidstest gemaakt, maar nog steeds geen resultaten ontvangen. Zijn er anderen die ook al een paar dagen op de uitslag wachten?

Veel succes voor degenen die binnenkort wat van KLM horen!

• Mika

Ik heb rond 13u de laatste test gemaakt en wacht in spanning af op het resultaat. Succes allemaal (tu)

• Sophie

@Char

Ik heb ook donderdag mijn competentie- en drijfverentest gemaakt, en nog geen resultaten ontvangen…

Een oefening in geduld dus ;-).

• Kema

Zijn jullie al interne kandidaten, ik zelf heb alleen 2 mails ontvangen, met wegens drukte en even afwachten , hoe kan het dan dat deze groep al aan het einde van het maken van testen is en zelfs uitslagen heeft, voldoe wel aan alle eisen! Of gaat alles gefaceerd, heb 22 sept mijn sollicitaties netjes verzonden. Nog even gedult voor mij denk ik?

• momo

Denk dat het inderdaad een kwestie van afwachten is. Ik ben ook geen interne kandidaat en heb het ook 22 september verstuurd.