KLM - wie is er door alle testen ?

• momo

Maar dat is ook niet helemaal waar… want ik krijg een mailtje met dat het wat vertraging had door de vele aanmeldingen en 5 minuten later kreeg ik de eerste test. Dus het niet zo dat iedereen die uitstel van de test heeft gekregen als je die mail hebt ontvangen.

• Jane

uiteindleijk blijft het speculeren…

Kan me voorstellen dat het tergend is als je nog geen testen hebt ontvangen.. zeker als je hier leest dat de rest dat wel heeft gehad.

Leef met jullie mee hoor! (Als je eind deze week nog niets hebt ontvangen zou ik zeker even mailen naar Randstad, misschien iets minder dwingend dan bellen?)

Wat is trouwens de achtergrond van de mensen die solliciteert?

Werken jullie nu? waar? wat voor opleiding etc? Ik werk zelf nu in marketing en heb twee jaar geleden mijn master marketing communicatie afgerond. Hebben de meesten van jullie een stewardessen achtergrond?

• jeen

@momo: misschien had je mazzel :) kan zijn dat ze bepaald aantal sollicitanten de test eerst laten doen en dat je toch net wel tot die groep behoorde? De mail dus als foutje. Maar meerderen kregen pas donderdag die mail over uitstel.

Ahhh irritant!! :p

@jane (hoi naamgenoot!!:p) ik werk nu twee jaar. Op dit moment in finance. Heb BA en MA gehaald in een talen en culturenstudie :) hoop dat een extra taal dus een pre is! :D

• Jane

Volgens mij heel veel master meisjes die applyen!

Twee vriendinnen van mij (beiden master, 1 zelfs cum laude) solliciteren ook.

Straks meer brains in de cabine dan in de cockpit ;)!!!

• praz

Hi,

Ik heb een mbo diploma luchtvaartdienstverlening, 2 jaar ervaring als grondsteward by klm, verder receptie ervaring bij een luxe hotel.

Hbo diploma international management. (Incl stage ervaringen)

Heb nog geen tests ontvangen en ook 22sept geapplied.

• jeen

Haha snap het wel hoor. Vond het tijdens mijn studie leuk om theoretisch bezig te zijn, maar ben het op mijn kont achter de pc zitten zat ;) laat mij maar met mensen bezig zijn.

• EitherOr

Ik heb net de laatste test(s) gemaakt, dus drijfveren en persoonlijkheid. Ben erg benieuwd.

Nu maar de uitslag afwachten..

Degenen die het net hadden over die scores..; Zijn jullie dan ook door? Of krijg je alleen een score zonder dat je hoort of je door bent?

• TrudieJ

Leuk om hier mee te lezen.

Ik heb pas afgelopen zondag gesolliciteerd, ik ben al 40 jaar (nooit te oud om te leren toch?) en ik werk nu bij een bank!

Heb alleen nog maar een bevestigingsmailtje gekregen.

Succes allemaal!

• Mika

Ik heb eindelijk de verlossende mail gehad en er staat in dat ik binnen de 10 dagen gecontracteerd zal worden door KLM.

Ik denk dat de mensen die nog geen testen hebben gekregen ze deze week wel zullen ontvangen. Het duurt gewoon wat lang door de vele kandidaten. Succes allemaal.

• Mika

Ik ben wel benieuwd in hoeverre ze kijken naar het percentage want mijn profiel sluit maar voor 85% aan bij het profiel van KLM. Ik veronderstel dat als ze dan moeten kiezen tussen 2 personen die tijdens het interview gelijk staan ze dan gaan kiezen voor de persoon met de hoogste score op de testen.

Ik heb wel alle vragen eerlijk beantwoord over hoe ik echt ben want je kon natuurlijk meteen zien welke antwoorden ze graag zouden horen en dan kan je dingen gaan selecteren die totaal niet bij je profiel passen om toch maar een hoge score te krijgen.