KLM - wie is er door alle testen ?

• Bluey

Goedemorgen,

Ik heb ook vorige week donderdagmiddag de laatste test ingestuurd en nog steeds niets gehoord. Ben zoooo benieuwd!!!

Wel vreemd dat er mensen zijn die deze later hebben gemaakt/ingestuurd en toch eerder de resultaten hebben ontvangen.

Hopelijk horen we vandaag in ieder geval iets. Randstad e-mailen komt ook zo ongeduldig over lijkt me?

X

• bri

Lijkt erop dat niemand die donderdag iets gemaakt heeft, wat heeft gehoord. Ik wacht op de uitslag van mijn eerst test, donderdagavond gemaakt en nog niks gehoord…Vreemd wel dat mensen gisteren meteen dezelfde dag nog uitslag kregen….

• momo

Wellicht heeft het ermee te maken welke medewerker van Randstad het behandeld… Geen idee hoor, ben alleen maar wat dingen aan het bedenken die het kunnen verklaren haha. Ik weet wel dat ik de uitnodiging van mijn drijfveren en persoonlijkheidstest van een andere recruiter ontvang dan de vorige 2 testen. @Bluey, ik zou inderdaad niet mailen, er zijn mensen die de allereerste toets nog niet eens gemaakt hebben dus volgens mij hebben wij nog geluk!;)

• Bluey

Thanks @momo daar heb je inderdaad gelijk in :) Ik ben gewoon zooooo enthousiast dat ik heeeeeel graag iets wil horen. Maar het lijkt mij inderdaad beter om nog even af te wachten. Anders zullen ze mijn “geduldigheidsfactor” vanuit de drijfveren en competenties-test ook wel aanpassen.. hihi.

Laten we elkaar even op de hoogte houden als we iets horen.

x

• momo

Haha, dat snap ik helemaal hoor Bluey! Ik ben ook erg benieuwd en ververs de mail om de 3 minuten hahaha

• Jane

Wat was jullie score? Ik had 98.5 Maar weet niet ion hoeverre dit nou uit zal maken of je uitgenodigd wordt of niet?

• jan

Hoi Allemaal, afgelopen zaterdag de test gedaan, maar nog steeds niets gehoord, zijn er meer mensen die net zo lang moeten wachten?

• Jan

Ik heb ook zaterdag de test gedaan, ook nog steeds niets gehoord

• momo

@Jane, wat leuk dat je je score ook ontvangt. Voor alle 3 de testen apart een score?

• Jane

Ja super leuk! Zo kun je precies zien wat je sterke en zwakke punten zijn. Ik ben bijvoorbeeld te immaterialistisch(??!! hihi) maar wel een goede teamplayer.

Je ziet ook wat je Engels niveau is en hoe goed je scoort per onderdeel van de testen (cijferreeksen etc) tov de rest van de onderzoekspopulatie. Heel interessant!

Ik denk dat ze gewoon een cut off point nemen van bijv. iedereen die boven de 60 scoort komt in principe in aanmerking om uitgenodigd te worden en daarna gaan ze naar je CV kijken of ze je uit willen nodigen? (enkel een speculatie hoor)

Ben benieuwd wat er nu volgt! Zou het heel jammer vinden als ik nu alsnog niet uitgenodigd zou worden. Wordt nu toch wel een beetje spannend :)