KLM - wie is er door alle testen ?

• momo

Ja heel leuk! Leer je gelijk weer wat over jezelf:)

Denk inderdaad dat er een bepaald norm is waaraan je moet voldoen en zit je daarboven dan is het positief.

Benieuwd wel of je ook je scores ontvangt wanneer je de laatste test niet heb gehaald! Zou dan wel fijn zijn als je weet waarom je niet door bent.

Ik zit nog steeds in spanning….

• Sandra

Ja heel spannend, ik had ook bij score 98,5 of je bij het klm profiel matchte ? Zal dat een doorslag geven ?

Ben erg benieuwd !

• cabinattendant

Spannend Jane en Sandra! Bij mij was het 97. Als ik het goed gelezen heb heeft dat alleen te maken met de competenties en drijfveren. Ben benieuwd in hoeverre dat nog doorslaggevend is voor de rest van het traject. Hoop dat ze snel bellen:-)

• Jan

Hoi, ik heb zaterdag de test gedaan maar nog niets gehoord! Wanneer heb jij de test gedaan?

• Mika

Zoooo spannend!!! Ik wacht nog op het resultaat van de laatste test en ik refresh mijn mails om de 2 minuten…

• jeremy

Ik vraag me af waarom ik nog steeds geen test ontvangen heb. Heb zelf op maandagavond gesolliciteerd (22 sept)

• momo

@jan, heb je het over de laatste test of capaciteiten? Dacht dat ik net in een ander topic ook een bericht van je zag maar dat was mbt capaciteiten. Of is dat een andere Jan haha?

• Jan

Hoi Mono, ik heb het over de eerste test

• Sam

Wie weet ben je niet geschikt bevonden voor deze job en heb je daarom geen test ontvangend at kan natuurlijk ook nog toch.

Succes

jeremy Schreef:

——————————————————-

> Ik vraag me af waarom ik nog steeds geen test

> ontvangen heb. Heb zelf op maandagavond

> gesolliciteerd (22 sept)

• jeen

Zo zit het niet hoor sam. Iedereen die pas die avond gereageerd heeft kreeg uitstel van de test wegens het grote aantal reacties. Alleen meer dan een week wachten is wel lang.