KLC sollicitatie

• Lovetofly

Lijkt mij ook heel vervelend om in de file te staan.. Maar bij welke maatschappij vlieg je nu amytje?

• Amy

enJOY123

Lijkt mij ook heel vervelend om in de file te staan.. Maar bij welke maatschappij vlieg je nu amytje?

Bij Etihad, ook leuk hoor maar nu de A380 training er aan zit te komen heb ik het gevoel dat het tijd wordt voor wat nieuws haha.

• Lovetofly

Wauw wat gaaf dat je bij Etihad werkt!!! Ik wil daar ook super graag werken.. Is het makkelijk om daar binnen te komen? En hoe is die Engels test? Ben benieuwd! :)

• Amy

xxoost

In file staan vind ik niet zo vervelend @ibelieveicanfly.. Natuurlijk was ik liever direct uitgenodigd op gesprek, maar dit betekent in elk geval nog geen definitieve afwijzing. Doorgaan met de dagelijkse dingen en hopen dat er ergens gaatjes vallen! Maar niet in jullie plaats natuurlijk ;-) 

En @amytje, ik heb hetzelfde als jij. De kans is groot dat we nog lang moeten wachten, als we al uitgenodigd worden. Maar voorgaande jaren waren er volgens mij zelfs in januari nog selectiegesprekken van de sollicitaties in september, dus ik hou wel hoop!​

Ja gelukkig! er is dus nog hoop voor ons! haha laat me weten als je een datum hebt, dan doe ik dat ook hier :)

• Amy

enJOY123

Wauw wat gaaf dat je bij Etihad werkt!!! Ik wil daar ook super graag werken.. Is het makkelijk om daar binnen te komen? En hoe is die Engels test? Ben benieuwd! :)

haha ja in het begin was ik ook super enthousiast, maar nu na bijna een jaar valt het een beetje tegen eigenlijk…

Engelse test was echt heel makkelijker (makkelijker dan emirates van wat ik heb gehoord) vragen zoals:

John is …. in the pool

antwoorden:

A) walks

B) swimming

C) writing

oftewel het slaat nergens op en ze kijken puur of je de taal begrijpt.

ondanks de makkelijke test is het toch vrij moeilijk om er nu binnen te komen.. ongeveer 90% wordt afgewezen per selectie dag en er worden er 200/300 kandidaten uitgenodigd  per dag met 4 recruiters aanwezig..

Etihad komt niet meer naar Nederland hoorde ik helaas, vanwege onze reputatie dat we binnen een paar maanden al ontslag nemen..

Maargoed als je het echt wil kan je altijd proberen in steden in de buurt van Nederland.

• Lovetofly

Wow oke! Dat is heel makkelijk inderdaad.. Bij Emirates faalde ik helaas voor de Engels test. Ik was er bijna doorheen :p Jammer, maar volgende keer beter.

• nee

Ik vraag me toch af hoe het dan zit met degenen die nu nog solliciteren. Of zoals ikzelf, heb pas 2 dagen geleden dat filmpje opgenomen. Dan kom je al helemaal in de file lijkt mij …?

• Charlane

Zijn er nog mensen met ervaring die tips  hebben voor dinsdag?? :D

• Lovetofly

Wow de eerste moeten inderdaad dinsdag al! Tijd gaat snel.. Eerlijk gezegd kon ik ook niks op internet vinden over een ervaring van zo'n sollicitatie.. Hopelijk is er iemand op dit forum die ons daar wel wat over kan vertellen! :)

• nee

Als je op dit forum teruggaat naar de begin pagina;s zie je een hele hoop info over vorig jaar.

Engels is een gesprekje met 2 selecteurs van 5min stelt niet veel voor, vragen over koetjes en kalfjes.

Dan groepsgesprek met 6 kandidaten tegenover 3/4 selecteurs die je vragen stellen over bijv. wat jij zou doen in lastige situaties etc, wel een beetje standaard sollicitatie vragen kan je verwachten.

Ik hoor het graag als het dit jaar anders is van degenen die 13 okt gaan! :)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.