KLC sollicitatie

• nee

easystess

Ik zou nog hoop hebben als je nog niks gehoord hebt! Ik heb namelijk maandag gesolliciteerd en video opgestuurd en heb gisterenavond een mailtje binnen gekregen dat ze niet verder gaat met mijn sollicitatie. Ik heb ervaring in de dienstverlenende sector en ik ben stewardess nu bij een andere maatschappij (met vast contract gelukkig, dus ik mag niet klagen :-) ). Dus als je ervaring hebt, wil niks zeggen!

Ik wil iedereen echt super veel succes wensen! Blijf gewoon lekker jezelf, komt echt helemaal goed!

Echt waar? Jammer zeg!!! Waar ging het mis? Ik had gedacht dat ze iedereen met ervaring in de cabine toch minstens op gesprek zouden vragen …

• nee

@easystess ja klopt ik ook wel maar toch wel leuk al die stops enzo bij klc toch :) 

• Inge

flyingcPff ik trek dat wachten echt niet meer.. Haha

Ik check om de 10min mijn mail:P  

Ik ook!!! spannender kunn​​en ze het niet maken, pfff

• Inge

Ik vandaag 2 weken geleden maar er is hoop!

• Charlane

klc1919

Per sellectiedag zijn ongeveer 55 kandidaten uitgenodigd,dus in totaal rond de 165 mensen. Het is allemaal afhankelijk van het aantal dat hierbij doorgaat naar alle volgende rondes en het aantal CA's dat ze nodig hebben.

Inderdaad vreemd dat je nog steeds kunt solliciteren!

Hoe weet je dit allemaal?? 

• Charlane

klc1919

Toen ik een afspraak kon inplannen,en een minuutje later de pagina ververste kwam er een nieuwe datum bij. Er waren voor die groep toen 55 beschikbaar. Nu zijn er blijkbaar al 4 groepen/selectiedagen, dus al over de 200 geselecteerd. Geen idee hoeveel ze zoeken maar dit zijn al aardig wat kandidaten..Dus nog een vijfde selectiedag lijkt me sterk..

Ooh op die manier! Ja want er is nu 13 oktober, 11 november en 24 november toch? 

• Inge

Ik heb ook nog niks gehoord, hoop toch wel voor het weekend nog iets te weten.

• Lovetofly

Ah ik hoop voor jullie dat jullie snel wat horen! Wachten is echt zo vervelend..

• Inge

In file geplaatst worden lijkt me nog erger, dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent? of valt dat mee?

• Amy

hey allemaal,

k heb net even dit hele forum gelezen aangezien ik precies door hetzelfde ga als jullie zo te lezen..

Bij mij kwamen er zelfs nog wat complicaties kijken, aangezien ik al vlieg bij een buitenlandse mastchappij.

het online formulier ingevuld in beijing, vervolgens poging 1 voor de video in abu dhabi .. per ongeluk weg geklikt dus gemaild en later in Lagos op nieuw moeten schieten.. mega slechte beeld kwaliteit vanwege de slechte internet connectie, gelukkig was mijn stem wel goed hoorbaar.

ondertussen had ik nog steeds geen diploma en cijferlijst gestuurd/geupload..

2 dagen nadat ik ook die documenten had verstuurd had ZELFS IK een positief antwoord.. of nouja ik sta in de file…

iemand meer ervaring met ‘in de file’ staan?

ik ben bang dat ik nu heel lang moet wachten tot ik mijn selectie dag kan doen..

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.