KLC sollicitatie

• Amy

Niet zenuwachtig zijn, het is waarschijnlijk goed te doen wat ik gelezen heb…

bedenk dit:

als ik als 20 jarige zonder enige vlieg ervaring, met de verkeerde foto's en documenten en 0 voorbereiding in etihad kan belanden,

is dit voor jullie zeker goed te doen!

En ik ben echt geen wonderkind, ik had denk ik ook een beetje geluk

Want het heeft soms ook met geluk te maken…

mijn tip is; wees spontaan, spreek nooit slecht over je vorige baas, laat zien dat je je research hebt gedaan over klc, door af en toe dingen te vertellen en in atwoorden te gebruiken.

EN het is goed als je laat zien dat je niet ZO zenuwachtig bent alsof echt je leven ervan af hangt…

in de groepsopdracht wees in het midden, laat zien dat je naar anderen luistert en probeer vanuit andere hun ideeen zelf het beste resultaat te halen.

deze dingen hebben voor mij gewerkt in ieder geval, hopelijk hebben jullie er wat aan :)

succes ! xxxx

ps. sorry voor menig spelfout, maar tegenwoordig ben ik slechter in nederlands geworden dan engels XD

• Lovetofly

jeszica, wat jammer!!! :( Geef niet op he! Als het goed is, kan je binnenkort ook bij Transavia solliciteren, dus dat zou ik zeker doen :)! Wel zuur dat je zo lang hebt moet wachten voor een afwijzingsmail..

• nee

Jammer jeszica! Maar bij trans is het heel leuk dus dat zou ik zeker proberen! :)

van daaruit kan je het in de toekomst altijd weer eens proberen bij klc

• Lovetofly

Wat ik ook steeds blijf zeggen tegen mezelf: de aanhouder wint! Ik heb zelf ook al teveel geprobeerd, zoals Emirates (2x), Transavia (vorig jaar), KLM (vorig jaar), Ryanair (training was te duur) en Easyjet. Maar ik blijf doorzetten! Ook als ik straks af val bij KLM. :)

• Lovetofly

Ik hoop het ook voor je highupinthesky! :) En inderdaad, ik wil ook iedereen heel veel succes wensen voor morgen!!!

• Inge

Ik ben ook afgewezen, een reden kunnen ze niet geven wegens het grote aantal soll. Dat is dan wel weer erg jammer want daar leer ik niet veel van.

Voor allen die door zijn, heel veel succes in de volgende soll. rondes! toy toy toy

• Inge

Ik vind het ook raar. Zeker omdat ze dus nu geen tijd/ruimte hebben om feedback te geven op de sollicitanten die afgewezen worden. Zouden ze wat minder sollicitanten gaan beoordelen, dan hadden ze daar wel tijd voor. En nog steeds vind ik het raar dat ze blijkbaar zo ontzettend veel stewardessen nodig hebben en zelf geen aantal kunnen noemen op de website. Maar da's mijn bescheiden mening ;)

• Amy

Ik denk de enige verklaring die ik kan geven voor het feit dat de vacature nog steeds open staat is dat ze een zo breed mogelijke keuze willen hebben.. dus ik denk dat de eisen wel strenger zijn maar dat het pas wordt aangescherpt als je op sollicitatie komt..

op deze manier hebben ze alleen het beste van het beste. ( zelfde techniek als bij emirates, etihad en qatar)

• Vliegtuig

Iemand die net geweest is en er wat meer over kan vertellen of tips?

• Lovetofly

ben ook super benieuwd!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.