Vacature KLM maart 2022

• m

Juul
    m
    Juul
    [...]

Hoi M en Denise,

Wat toevallig zeg dat wij alledrie onze video interview hebben ingediend die bewuste vrijdag!  Ik ben niet heel erg tevreden met mijn ingediende video. Ik was best zenuwachtig en had de tijd daardoor niet erg goed in de gaten gehouden. Ik heb zelf dan ook ook niet meer teruggekeken naar de video omdat het toch confronterend is om jezelf zo te zien praten.  Hoe is het  bij jullie gegaan? Zijn jullie tevreden met het eindresultaat? 

Groet, 

Juul

Hi Juul, 

Jij hebt de pitch dus ook op vrijdag 2 september ingestuurd?

Je doet het ook niet elke dag; een video van jezelf opnemen. Smile.

Ik heb wel bij alle drie vragen mijn eerste poging ingestuurd.

We gaan het zien! Succes met wachten!

Hoi M, 

Mijn video is ingestuurd op vrijdag 9 september. Aha, jouw video dus een weekje eerder.  Spannend voor je; dat betekent dat in de loop van deze week een reactie kunt ontvangen. Ik zal voor je duimen :)

Groet, 

Juul

Hi Juul,

Klopt!

Deze week hoor ik of verder mag!

Ik post het hier nog wel (positief of negatief).

• Sanshine

Hi allemaal,

Ik heb een aantal weken geleden te horen gekregen dat ik aangenomen ben! Ik wacht nu op een plekje voor de ini.

Ik zie dat er een groepsapp is en dat er mensen zijn met informatie over de vereisten wat vaccineren betreft. Heel graag zou ik aan de groepsapp toegevoegd worden en als iemand de informatie wil delen over de vereisten wat vaccineren betreft zou dat ook geweldig zijn!

• Angela

Hoi allemaal,

28 september mag ik naar de selectie dag. Behoorlijk spannend, maar ik kijk er enorm naar uit! Weet iemand een beetje wat ik kan verwachten bij de serious game?

• D

Hoi allemaal, 

Ik heb twee weken geleden het bericht gekregen dat ik ben aangenomen, jeeejh :)

Ik sta nu op een wachtlijst voor de INI, weet iemand misschien hoe lang het duurt voordat je hier bericht van krijgt?

Tijdens de selectie kreeg ik te horen dat ze bezig zijn met de planning van januari, weet iemand of dit nog steeds het geval is? 

Dankjewel alvast!

• Maroussia

Juul

Hoi allemaal, 

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik heb er veel aan en het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben die in zo'n situatie zit. 

Ik had gesolliciteerd in maart, maar kwam niet door de digitale testen heen. Had me er eigenlijk al bij neergelegd, maar kreeg vorige week tot mijn grote verbazing een een mailtje waarin stond dat ik toch door mocht. Ik heb afgelopen vrijdag het video interview gedaan en ben nu in spanning aan het wachten of ik door mag.

Zijn er meer mensen die vorige week/ deze week hun video interview hebben gehad?

En hoeveel dagen hebben jullie uiteindelijk moeten wachten voordat jullie reactie kregen?  Ik vind het erg spannend en dit worden de langste 10 werkdagen ever! 

Groetjes, 

Juul

Hey Juul, ik heb precies dezelfde e-mail ontvangen en dinsdag 6 september mijn video opgestuurd! Ik zit nu ook met spanning te wachten op het verlossende mailtje!

• Maroussia

Hi all, ik ben hier nieuw, en heb precies hetzelfde als Juul, Denise, en M. 

Ook ik heb de e-mail ontvangen met de herwaardering, de engelse test, en persoonlijkheidstest en video ingeleverd op 6 september.

Het wachten is nu op de mail! Heeft er iemand in dezelfde situatie al reactie ontvangen? Ik ben benieuwd!

• Juul

Dat zijn er best wel wat die hun video dus ingeleverd hebben onlangs. Ik hoop dat we snel zullen horen dat we door mogen :)

Groet, 

Juul

• Amber G

Hi!

Ik mag morgen naar de selectiedag van KLM! 

Heel veel zin in, maar toch ook best spannend..

Naast je diploma's en je paspoort: Hadden jullie ook je cv bij je? Of iets anders wat ik echt niet mag vergeten?

Alvast heel veel succes aan iedereen die aan het wachten is, of ook op selectiedag mag komen!

• M_lou

Amber G

Hi!

Ik mag morgen naar de selectiedag van KLM! 

Heel veel zin in, maar toch ook best spannend..

Naast je diploma's en je paspoort: Hadden jullie ook je cv bij je? Of iets anders wat ik echt niet mag vergeten?

Alvast heel veel succes aan iedereen die aan het wachten is, of ook op selectiedag mag komen!

Hoi Amber, 

Wat leuk! Je CV is niet echt nodig, als het goed is hebben ze al die gegevens online staan. Je diploma en paspoort worden gecontroleerd als je door mag naar het CBI, dus dat zijn de belangrijkste documenten.

Heel veel succes, en geniet!

• Pepijn

Maroussia

Hi all, ik ben hier nieuw, en heb precies hetzelfde als Juul, Denise, en M. 

Ook ik heb de e-mail ontvangen met de herwaardering, de engelse test, en persoonlijkheidstest en video ingeleverd op 6 september.

Het wachten is nu op de mail! Heeft er iemand in dezelfde situatie al reactie ontvangen? Ik ben benieuwd!

Ik vind het super dat zoveel mensen een herwaardering hebben gekregen tijdens de KLM-selectie en ik wens jullie super veel succes toe. Zeker met het afwachten of je door bent naar de volgende ronde, veel succes jullie!

Een kanttekening voor de KLM; de herwaardering is eenzijdig en voor een selecte groep in werking gesteld en is ten aanzien van alle selectiekandidaten niet fair. De gelijkwaardigheid ontbreekt, elke selectiefase zou gelijkelijk moeten zijn. Waarom wel een herwaardering in ronde 2 op procentuele score, in ronde 3 op voorkomen met video pitch en waarom niet op motivatiebrief en CV in ronde 4? Ik mis de gelijkwaardigheid in deze selectie op dit moment.

Mijn kanttekening doet niets af aan de nieuwe kansen voor nieuwe kandidaten, wens jullie super veel succes en hou ons op de hoogte. Laten we elkaar vooral steunen in de selectie!