Hi allemaal!
Ik wil volgendjaar gaan solliciteren bij KLM!
Ik vraag mij af, maak je de testen thuis? Op de website staat dat ze je deze toesturen.
En wat is de bedoeling met de video ronde?
Alvast bedankt voor wat uitleg!????
Hoi meiden (en heren)!
Ik heb me deze week door de online assessments en video pitches heengeslagen en wacht nu op het bericht of ik door mag naar de selectiedag! Echt heeel spannend, hopelijk hoef ik niet de volle 2 weken te wachten want ik houd het nu al niet meer haha.
Veel succes voor degenen die nu de testen doen of naar de selectiedag moeten. Ik blijf deze pagina in de gaten houden!
Hi all!
ik heb op 27 augustus alle testen gedaan en video interview ingeleverd. Bijna 2 weken in spanning gezeten, want zojuist te horen gekregen dat ik op 15 november langs mag komen voor de Serious Game. Helaas duurt het nog even, maar ben al heel blij dat ik ben uitgenodigd.
Zijn er nog meer die op dezelfde dag langs mogen komen voor de Serious Game?
Veel succes voor iedereen die zijn/haar testen nog moet maken!!
Hoi M en Denise,
Wat toevallig zeg dat wij alledrie onze video interview hebben ingediend die bewuste vrijdag! Ik ben niet heel erg tevreden met mijn ingediende video. Ik was best zenuwachtig en had de tijd daardoor niet erg goed in de gaten gehouden. Ik heb zelf dan ook ook niet meer teruggekeken naar de video omdat het toch confronterend is om jezelf zo te zien praten. Hoe is het bij jullie gegaan? Zijn jullie tevreden met het eindresultaat?
Groet,
Juul
Hi Juul,
Jij hebt de pitch dus ook op vrijdag 2 september ingestuurd?
Je doet het ook niet elke dag; een video van jezelf opnemen. Smile.
Ik heb wel bij alle drie vragen mijn eerste poging ingestuurd.
We gaan het zien! Succes met wachten!
Hoi M,
Mijn video is ingestuurd op vrijdag 9 september. Aha, jouw video dus een weekje eerder. Spannend voor je; dat betekent dat in de loop van deze week een reactie kunt ontvangen. Ik zal voor je duimen
Groet,
Juul
Hi Juul,
zojuist bericht ontvangen: ik ben door!
Datum staat nu op 17-11, maar ik probeer nog te verschuiven ivm huidige werkzaamheden. En als dat niet lukt, dan ga ik uiteraard 17-11!
Hoi meiden (en heren)!
Ik heb me deze week door de online assessments en video pitches heengeslagen en wacht nu op het bericht of ik door mag naar de selectiedag! Echt heeel spannend, hopelijk hoef ik niet de volle 2 weken te wachten want ik houd het nu al niet meer haha.
Veel succes voor degenen die nu de testen doen of naar de selectiedag moeten. Ik blijf deze pagina in de gaten houden!
Hi Blue Britte,
Nice dat je door de rondes bent, nu even wachten op de laatste ronde, zenuwslopend! Ik zit al op 7 (werk)dagen. Ik KAN niet meer! Hou vol!
Hi Juul,
Jij hebt de pitch dus ook op vrijdag 2 september ingestuurd?
Je doet het ook niet elke dag; een video van jezelf opnemen. Smile.
Ik heb wel bij alle drie vragen mijn eerste poging ingestuurd.
We gaan het zien! Succes met wachten!
Hoi M,
Mijn video is ingestuurd op vrijdag 9 september. Aha, jouw video dus een weekje eerder. Spannend voor je; dat betekent dat in de loop van deze week een reactie kunt ontvangen. Ik zal voor je duimen
Groet,
Juul
Hi Juul,
Datum staat nu op 17-11, maar ik probeer nog te verschuiven ivm huidige werkzaamheden. En als dat niet lukt, dan ga ik uiteraard 17-11!
Hi M, gefeliciteerd dat je door bent naar de volgende ronde! Super nice! Je hebt ook echt 9 werkdagen moeten wachten! Heb je het bericht mogen ontvangen via de mail?
Hoi M,
Groet,
Juul
Hi Juul,
Hi M, gefeliciteerd dat je door bent naar de volgende ronde! Super nice! Je hebt ook echt 9 werkdagen moeten wachten! Heb je het bericht mogen ontvangen via de mail?
Hi Maroussia,
Bedankt! Ik hoorde het op de 8ste werkdag
En ja, via mail. Nu rustig aan voorbereiden.
Hopelijk krijg jij ook binnenkort goed nieuws!
Hoi meiden (en heren)!
Hi Blue Britte,
Nice dat je door de rondes bent, nu even wachten op de laatste ronde, zenuwslopend! Ik zit al op 7 (werk)dagen. Ik KAN niet meer! Hou vol!
Hee Maroussia,
Dankjewel!! Ohhh wat spannend voor je. Hou nog heel even vol, ik weet zeker dat je snel goed nieuws gaat krijgen!!
Hoi meiden (en heren)!
Hi Blue Britte,
Ik op dag 9, ben ook de hele dag door mijn mail aan het checken. Hopen dat we binnekort leuk nieuws krijgen allemaal!
Hoi meiden (en heren)!
Hi Blue Britte,
Ik op dag 9, ben ook de hele dag door mijn mail aan het checken. Hopen dat we binnekort leuk nieuws krijgen allemaal!
Same here, zenuwslopend! Ik zit mezelf telkens wijs te maken dat de mensen die afgewezen zijn meestal direct al afgewezen zijn. Maar je weet het natuurlijk nooit. Even duimen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?