Hi allemaal,
Er is een groepsapp voor mensen die aangenomen zijn.
Zou ik daaraan toegevoegd kunnen worden?
Liefs!
Hi Blue Britte,
Nice dat je door de rondes bent, nu even wachten op de laatste ronde, zenuwslopend! Ik zit al op 7 (werk)dagen. Ik KAN niet meer! Hou vol!
Ik op dag 9, ben ook de hele dag door mijn mail aan het checken. Hopen dat we binnekort leuk nieuws krijgen allemaal!
Same here, zenuwslopend! Ik zit mezelf telkens wijs te maken dat de mensen die afgewezen zijn meestal direct al afgewezen zijn. Maar je weet het natuurlijk nooit. Even duimen!
Ik ook ???? echt slecht, des te groter de teleurstelling is als het ophoudt
Hoihoi,
iemand die weet hoe de selectiedag bij KLM er precies uit ziet? Zowel de ochtend als het CBI in de middag. Wordt er echt flink getoetst op je Engels mondeling?
Groetjes
Hoi hoi, ik kreeg eerst de Serious Game en als je daarna door bent het CBI. Tijdens het CBI praat je ongeveer 5 minuten Engels. Dus het grootste gedeelte van het interview is in het Nederlands.
succes!
Dag Mopsie en Flying,
Gefeliciteerd met jullie aanstelling!
Een lastige afweging is het als je je niet prettig voelt bij het coronavaccin, dat kan ik me voorstellen. Van iemand die al bij KLM werkt heb ik begrepen dat er nog maar weinig landen zijn die nog een vaccin eisen van crew van luchtvaartmaatschappijen, maar dat is iets wat bij een opleving van het virus uiteraard weer zou kunnen veranderen. Wel valt het op dat de eisen buiten Europa een stuk eenvoudiger zijn. Veel landen vinden 1x Janssen bijvoorbeeld prima, zoals Amerika en Canada, en boosters worden daar niet gevraagd. Ook verloopt een vaccinatiebewijs daar niet, het blijft onbeperkt geldig.
Wellicht zouden jullie kunnen informeren bij KLM wat de minimale eis is? Dan weet je zeker waar je aan toe bent en kun je daarna een weloverwogen beslissing nemen. Misschien zijn de nieuwere vaccins (Novavax) ook wel een optie als je liever geen mRNA wilt? Ik wens jullie veel succes met jullie beslissing en hopelijk kunnen jullie straks toch aan de slag voor KLM!
hey hallo!
thanks voor alle reacties meiden. Enigszins opluchtend dat ik niet als enige in deze situatie zit.
Ik wilde HR bellen om meer info te krijgen, maar kan geen telefoonnummer vinden. Iemand van jullie enig idee op welk nummer ik HR van KLM kan bereiken?
Also, heeft een van jullie het nummer van de FNV? ik heb gelezen dat die zich er ook erg over ontfermen en mogelijk ook info kunnen verschaffen.
ik heb tijdens de selectiedag gehoord dat ik zowel moest vaccineren als boosteren. Hebben jullie dat ook meegekregen? en doen jullie dat dan ook? of alleen 1 vaccinatie?
Ik weet niet of ze je met 1 vaccinatie alsnog kunnen weigeren..? mocht HR en FNV toch doorgeven dat er niks anders op zit dan vaccineren ben ik bang dat ik het met de tijd niet red om zowel te vaccineren als te boosteren.
Verder hoor ik dus erg wisselende verhalen.
De piloten hoeven inmiddels niet meer gevaccineerd te zijn, en ik hoor dus ook dat ze stewardessen niet meer mogen verplichten of weigeren.
Ik heb dus gehoord dat je start met een reisrestrictie als je niet gevaccineerd bent. Dan mag je niet reizen naar bepaalde landen waar het verplicht is.
Toch is het me té spannend om daar aan te komen zonder alles grondig uitgezocht te hebben. Ik kan het risico niet nemen, om ontslag te nemen bij mijn baan en vervolgens aan de voordeur geweigerd te worden bij KLM..
Hoi, ik heb zojuist gebeld met recruitment omdat ik zelf ook wat vragen had over vaccinaties.
Heb je Instagram? Dan kun je mij even een berichtje sturen als je wil, ik kom graag hierover met je in contact.
Dag Meiden,
Ik zit helaas in dezelfde situatie. Wil iemand van jullie me een berichtje sturen op insta? Mijn account is estebanisflying.
Bedankt alvast!
Hi Blue Britte,
Nice dat je door de rondes bent, nu even wachten op de laatste ronde, zenuwslopend! Ik zit al op 7 (werk)dagen. Ik KAN niet meer! Hou vol!
Ik op dag 9, ben ook de hele dag door mijn mail aan het checken. Hopen dat we binnekort leuk nieuws krijgen allemaal!
Same here, zenuwslopend! Ik zit mezelf telkens wijs te maken dat de mensen die afgewezen zijn meestal direct al afgewezen zijn. Maar je weet het natuurlijk nooit. Even duimen!
Zenwslopend zeg! En erg spannend. Morgen krijg je het verlossende woord, hoop ik. Want dan heb je er 10 werkdagen opzitten. toi, toi, toi! Zelf tel ik ook de dagen af en check ik meerdere keren per dag mijn e-mail. Vandaag zit mijn 4e (werkdag) wachten erop. Nog 6 te gaan!
Groet,
Juul
Hi Juul,
Jij hebt de pitch dus ook op vrijdag 2 september ingestuurd?
Je doet het ook niet elke dag; een video van jezelf opnemen. Smile.
Ik heb wel bij alle drie vragen mijn eerste poging ingestuurd.
We gaan het zien! Succes met wachten!
Hoi M,
Mijn video is ingestuurd op vrijdag 9 september. Aha, jouw video dus een weekje eerder. Spannend voor je; dat betekent dat in de loop van deze week een reactie kunt ontvangen. Ik zal voor je duimen
Groet,
Juul
Hi Juul,
zojuist bericht ontvangen: ik ben door!
Datum staat nu op 17-11, maar ik probeer nog te verschuiven ivm huidige werkzaamheden. En als dat niet lukt, dan ga ik uiteraard 17-11!
Hoi M. Gefelciteerd! Dat is nog eens, wat je noemt, goed nieuws! Jouw weekend gaat niet meer stuk, dacht ik zo ;-)
Ik hoop hetzelfde te kunnen meedelen binnen nu en eind volgende week. Ik heb nog geen reactie gehad.
Gr,
Juul
Hoi M,
Mijn video is ingestuurd op vrijdag 9 september. Aha, jouw video dus een weekje eerder. Spannend voor je; dat betekent dat in de loop van deze week een reactie kunt ontvangen. Ik zal voor je duimen
Groet,
Juul
Hi Juul,
zojuist bericht ontvangen: ik ben door!
Datum staat nu op 17-11, maar ik probeer nog te verschuiven ivm huidige werkzaamheden. En als dat niet lukt, dan ga ik uiteraard 17-11!
Hoi M. Gefelciteerd! Dat is nog eens, wat je noemt, goed nieuws! Jouw weekend gaat niet meer stuk, dacht ik zo ;-)
Ik hoop hetzelfde te kunnen meedelen binnen nu en eind volgende week. Ik heb nog geen reactie gehad.
Gr,
Juul
Bedankt!
Nog even ‘volhouden’!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?