Vacature KLM maart 2022

• MelisK

Ik ben zojuist uitgenodigd voor de selectiedag op 28 november. Omg spannendddddd.

• Juul

Ik ben blij voor iedereen die door de videopitch- ronde heen is :))  Dat zijn er wel wat. Zelf heb ik mijn videopitch ingeleverd en ben aan het wachten op de uitslag. Erg spannend vind is het. Vandaag is het werkdag 7. Ik hoop deze week goed nieuws te krijgen :)

Groet, 

Juul

• Juul

MelisK

Ik ben zojuist uitgenodigd voor de selectiedag op 28 november. Omg spannendddddd.

Gefeliciteerd !!! :)

Hoeveel werkdagen heb je moeten wachten?

Gr, 

Juul

• MelisK

Juul
    MelisK

Gr, 

Juul

Hey juul, dankjewel!

ik heb 4-9 mijn pitch ingeleverd. Zo'n 11/12 werkdagen. Succes <3

• Quinty22

MelisK
    Juul
    MelisK

Gr, 

Juul

Hey juul, dankjewel!

ik heb 4-9 mijn pitch ingeleverd. Zo'n 11/12 werkdagen. Succes <3

Gefeliciteeeerd! ik zit nu op werkdag 10.. zo spannend????

• Maroussia

MelisK

Wat leuk!! Gefeliciteerd!! Je hebt uiteindelijk toch 11-12 dagen moeten wachten. Wat zeiden ze toen je ze had gemaild? Ik zit ook op dag 10, zal ik er ook maar een mail uitgooien?

• Maroussia

Hi Guys! Nog geen 10 minuten later ben ook ik uitgenodigd! Super blij! Alleen stond er het volgende in m'n mail "Er bestaat een kans dat je op je selectiedag nog een keer de capaciteitentest moet afleggen. Wij delen kandidaten hiervoor willekeurig in." hebben meer mensen dit ontvangen? Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat ik weer die capaciteitentest moet doen? Ik ben toch juist uitgenodigd na de herwaardering van die capaciteiten test. Ik vrees hier echt enorm voor! 

• MelisK

Maroussia

Hi Guys! Nog geen 10 minuten later ben ook ik uitgenodigd! Super blij! Alleen stond er het volgende in m'n mail "Er bestaat een kans dat je op je selectiedag nog een keer de capaciteitentest moet afleggen. Wij delen kandidaten hiervoor willekeurig in." hebben meer mensen dit ontvangen? Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat ik weer die capaciteitentest moet doen? Ik ben toch juist uitgenodigd na de herwaardering van die capaciteiten test. Ik vrees hier echt enorm voor! 

Jeej gefeliciteerd :D

Ja dat stond er bij mij ook in. Moet jij ook op de 28ste verschijnen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij want ik vrees die capaciteitentest ook. Als je wilt voeg me toe op insta @mskzz_ 

kunnen we elkaar misschien wat makkelijker op de hoogte houden.

• Jenny

Iemand die in de week van 9 september op selectiedag is geweest en ook nog op een mailtje zit te wachten? ^^D

• Sanshine

MelisK
    Maroussia

Jeej gefeliciteerd :D

Ja dat stond er bij mij ook in. Moet jij ook op de 28ste verschijnen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij want ik vrees die capaciteitentest ook. Als je wilt voeg me toe op insta @mskzz_ 

kunnen we elkaar misschien wat makkelijker op de hoogte houden.

Ik heb in augustus voor het eerst gesolliciteerd en bij mij stond dat ook in de mail. Dat zetten ze er standaard in. Het is dus niet zo dat jullie, omdat jullie voor een herkansing gaan, meer kans hebben dat je een steekproef krijgt.

Veel plezier op de selectiedag!