Ik ben zojuist uitgenodigd voor de selectiedag op 28 november. Omg spannendddddd.
Ik ben zojuist uitgenodigd voor de selectiedag op 28 november. Omg spannendddddd.
Gefeliciteerd !!!
Hoeveel werkdagen heb je moeten wachten?
Gr,
Juul
Hey juul, dankjewel!
ik heb 4-9 mijn pitch ingeleverd. Zo'n 11/12 werkdagen. Succes <3
Gefeliciteeeerd! ik zit nu op werkdag 10.. zo spannend????
Hi Guys! Nog geen 10 minuten later ben ook ik uitgenodigd! Super blij! Alleen stond er het volgende in m'n mail "Er bestaat een kans dat je op je selectiedag nog een keer de capaciteitentest moet afleggen. Wij delen kandidaten hiervoor willekeurig in." hebben meer mensen dit ontvangen? Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat ik weer die capaciteitentest moet doen? Ik ben toch juist uitgenodigd na de herwaardering van die capaciteiten test. Ik vrees hier echt enorm voor!
Hi Guys! Nog geen 10 minuten later ben ook ik uitgenodigd! Super blij! Alleen stond er het volgende in m'n mail "Er bestaat een kans dat je op je selectiedag nog een keer de capaciteitentest moet afleggen. Wij delen kandidaten hiervoor willekeurig in." hebben meer mensen dit ontvangen? Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat ik weer die capaciteitentest moet doen? Ik ben toch juist uitgenodigd na de herwaardering van die capaciteiten test. Ik vrees hier echt enorm voor!
Jeej gefeliciteerd
Ja dat stond er bij mij ook in. Moet jij ook op de 28ste verschijnen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij want ik vrees die capaciteitentest ook. Als je wilt voeg me toe op insta @mskzz_
kunnen we elkaar misschien wat makkelijker op de hoogte houden.
Jeej gefeliciteerd
Ja dat stond er bij mij ook in. Moet jij ook op de 28ste verschijnen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij want ik vrees die capaciteitentest ook. Als je wilt voeg me toe op insta @mskzz_
kunnen we elkaar misschien wat makkelijker op de hoogte houden.
Ik heb in augustus voor het eerst gesolliciteerd en bij mij stond dat ook in de mail. Dat zetten ze er standaard in. Het is dus niet zo dat jullie, omdat jullie voor een herkansing gaan, meer kans hebben dat je een steekproef krijgt.
Veel plezier op de selectiedag!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?