Hi, ik zit op werkdag 9 vandaag, helaas nog niks ontvangen.. jij al iets gehoord?
Ik zit ook op werkdag 9 vandaag, ik ben benieuwd
Hi Guys! Nog geen 10 minuten later ben ook ik uitgenodigd! Super blij! Alleen stond er het volgende in m'n mail "Er bestaat een kans dat je op je selectiedag nog een keer de capaciteitentest moet afleggen. Wij delen kandidaten hiervoor willekeurig in." hebben meer mensen dit ontvangen? Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat ik weer die capaciteitentest moet doen? Ik ben toch juist uitgenodigd na de herwaardering van die capaciteiten test. Ik vrees hier echt enorm voor!
Jeej gefeliciteerd
Ja dat stond er bij mij ook in. Moet jij ook op de 28ste verschijnen? Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij want ik vrees die capaciteitentest ook. Als je wilt voeg me toe op insta @mskzz_
kunnen we elkaar misschien wat makkelijker op de hoogte houden.
Ik heb in augustus voor het eerst gesolliciteerd en bij mij stond dat ook in de mail. Dat zetten ze er standaard in. Het is dus niet zo dat jullie, omdat jullie voor een herkansing gaan, meer kans hebben dat je een steekproef krijgt.
Veel plezier op de selectiedag!
Ik heb de selectiedag op 28 november! Ben benieuwd en hoop van niet, ik heb er niemand over horen praten hier in ieder geval!
Nouuu heb net het verlossende mailtje binnen gekregen en ik ben aangenomen! Zo ontzettend blij! Nu nog even de wachtlijst doorkomen .
Kan iemand mij ook toevoegen aan de Whatsapp groep misschien? Mijn account is jennifer_oconnor
Iedereen nog heel veel succes de komende tijd!
Ja wat super goed! Gefeliciteerd. Ben echt zo benieuwd of er nog veel mensen worden afgewezen na het eindgesprek. Lees hier eigenlijk alleen maar positieve verhalen. Was zelf behoorlijk zenuwachtig waardoor het soms lastig was voorbeelden te bedenken. Ze vroegen daarom enorm veel door… Ik moet nog even wachten op het verlossende antwoord! ☘️
Het is een goede dag vandaag. Dolblij! Heb het goede nieuws mogen ontvangen dat ik door ben (na mijn video pitch) In december de volgende ronden. Dus nog wel even wachten.
Gr,
Juul
Nice!!! Gefeliciteerd!! Had jij ook in de mail een bericht over de capaciteiten test?
Thanks Jij ook !
Ja, dat stond ook in mijn mailtje. Kreeg de indruk dat het een standaard tekst is voor elke deelnemer. Waarom baart het je zorgen als ik mag vragen?
Gr,
Juul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?