Hallo allemaal,
Gefeliciteerd iedereen die door is/aangenomen is! Ik mag aanstaande woensdag naar de selectiedag. Zijn er meer die aankomende week naar de selectiedag moeten?
Groetjes, Angela
Hi!
na 8 werkdagen wachten het bericht ontvangen dat ik aangenomen ben! Zooo opgelucht. Zou iemand mij ook aan de whatsappgroep kunnen toevoegen? Mijn insta: amber.vangogh
Meteen een vraag; ik sta op een wachtlijst en de recruiter zei bij het CBI al dat ik een startdatum in februari kan verwachten. Ik heb nog een reis naar familie in Australie in nov/begin dec staan. Denken jullie dat dit haalbaar is ivm visa regelen etc? Terugkomst zou 1,5/2 maanden van te voren zijn dus!
Net de capaciteiten test gedaan en de video pitch, nu wachten op de uitslag….
Wie is er nog meer aan het wachten?
Succes allemaal en hopen op goed nieuws!
Hay, nieuw hier. Vandaag eindelijk reactie op mijn video pitch. Ben door! Wie heeft er nog meer een uitnodiging voor 14 december?
Gefeliciteerd!! Hoe lang heb je moeten wachten?
Net de capaciteiten test gedaan en de video pitch, nu wachten op de uitslag….
Wie is er nog meer aan het wachten?
Succes allemaal en hopen op goed nieuws!
Hay, nieuw hier. Vandaag eindelijk reactie op mijn video pitch. Ben door! Wie heeft er nog meer een uitnodiging voor 14 december?
Gefeliciteerd!! Hoe lang heb je moeten wachten?
Dankje! Uhm, vijf werkdagen. Zaterdag 17 september ingeleverd.
Zou iemand mij ook kunnen toevoegen aan de groepsapp? @ avtjelou. ????
Hi Avtjelou
De groepsappen waarover het gaat zijn vnl. groepen waarin mensen zitten die reeds zijn aangenomen en/of op de wachtlijst staan voor een INI datum.
Volgens mij kan je wel terecht met vragen over de selectie e.d. op dit forum Heel veel succes in december!
Zou iemand mij ook kunnen toevoegen aan de groepsapp? @ avtjelou. ????
Hi Avtjelou
De groepsappen waarover het gaat zijn vnl. groepen waarin mensen zitten die reeds zijn aangenomen en/of op de wachtlijst staan voor een INI datum.
Volgens mij kan je wel terecht met vragen over de selectie e.d. op dit forum Heel veel succes in december!
Aaah haha okay, dan heb ik uit alle enthousiasme het net verkeerd opgevat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?