Vacature KLM maart 2022

• Fez

Ik heb mij dus helemaal niet bezig gehouden met div forums over dit. Maar nu mijn selectie dag naderd vind ik het toch wel een beetje spannend. Iemand die weet wat ik kan verwachten? 

anderen die ook hun selectiedagen hebben 8 november?

• Blue Britte

Fez

Ik heb mij dus helemaal niet bezig gehouden met div forums over dit. Maar nu mijn selectie dag naderd vind ik het toch wel een beetje spannend. Iemand die weet wat ik kan verwachten? 

Hey Fez, wat spannend! Ik heb zelf mijn selectiedag op 12 december en begin het nu ook steeds spannender te vinden! Wat ik veel heb gehoord is dat je gewoon helemaal jezelf moet zijn. Ze prikken er echt wel doorheen als je je anders voor gaat doen. Behandel de dag als een cadeautje om nieuwe mensen te leren kennen en wees trots dat je al zover gekomen bent! Het komt vast helemaal goed. Hou je ons op de hoogte hoe het is gegaan? Heel veel succes!!

Groetjes, Britte

• Helena

Hoi allemaal :)

Weet iemand misschien wanneer de medische keuring plaatsvindt? Is dit gelijk na de selectiedag (als je bent aangenomen) of pas wanneer de INI ook is?

Groetjes!!

• mlou

Helena

Hoi allemaal :)

Weet iemand misschien wanneer de medische keuring plaatsvindt? Is dit gelijk na de selectiedag (als je bent aangenomen) of pas wanneer de INI ook is?

Groetjes!!

Hoi Helena

Vanaf dat je bericht krijgt van een positief selectieresultaat kan je gelijk (of binnen een bepaalde tijd) een afspraak voor je medische keuring inplannen. Een positieve uitslag van de medische keuring is nl. één van de vereisten om te mogen starten aan je INI.

Succes!

• Fez

Blue Britte
    Fez

Hey Fez, wat spannend! Ik heb zelf mijn selectiedag op 12 december en begin het nu ook steeds spannender te vinden! Wat ik veel heb gehoord is dat je gewoon helemaal jezelf moet zijn. Ze prikken er echt wel doorheen als je je anders voor gaat doen. Behandel de dag als een cadeautje om nieuwe mensen te leren kennen en wees trots dat je al zover gekomen bent! Het komt vast helemaal goed. Hou je ons op de hoogte hoe het is gegaan? Heel veel succes!!

Groetjes, Britte

Zal ik zeker doen! Dankjewel!

• Juul

Hoi allemaal,

Wilt iemand wat delen over hoe de selectiedag eruit ziet? Ik ben benieuwd!

Dank je wel alvast en succes iedereen!

Juul

• Fbs

CA KLM
    Catherine

Hoi ,

Ik heb ook een uitnodiging ontvangen voor de selectiedag op 8 december .

Toevallig nog iemand op die dag ?

Catherine

Hoi Catherine,

Ik ben ook door voor de selectiedag maar op 2 december.

Ben benieuwd of er ook geselecteerden hier zijn die op 2 december daarheen gaan.

Groetjes

Anni

Hi Anni, 

Wat leuk!! Ik heb hem ook op 2 december. Spannend. Hoe laat moet jij? 

Groetjes

• Blue010

Hi allemaal,

toevallig meer mensen die de selectiedag aankomende dinsdag hebben?

Groetjes!

• L7777

Hi Bdr

nee ik ga volg week pas maar ben wel benieuwd naar je ervaringen !

veel succes morgen !

• Blue010

Liesje7777

Hi Bdr

nee ik ga volg week pas maar ben wel benieuwd naar je ervaringen !

veel succes morgen !

Hi!

Het is echt een hele leuke ochtend/dag.

De recruiters zijn echt heel aardig en slepen je er doorheen. Na de Serious Game hoor je of je door mag naar het CBI. Deze heb je nog op dezelfde dag. Hier heb je een gesprek met 2 recruiters. Kan persoonlijk enkel zeggen dat het echt een heel fijn gesprek is geweest. Nu 10 werkdagen afwachten… spannend!