Vacature KLM maart 2022

• Christine

Hoi allemaal! Zo leuk om jullie ervaringen te horen. Ik begin hier al zenuwachtig te worden . Heeft nog iemand de 1 december de selectiedag?

Groetjes!

• A

Hoi!

Momenteel zit ik midden in het selectieproces maar als alles loopt zoals ik hoop vroeg ik mij iets af omtrent de referentiecheck. 

Weet iemand hier iets meer over? Ik ben benieuwd of ze ook mijn huidige werkgever willen hebben als referentie (is wel de meest relevante) maar heb eventueel ook anderen. Mijn huidige werkgever is namelijk niet op de hoogte van mijn sollicitatie. Aangezien het best een periode kan duren voordat je geplaatst kan worden voor een INI, wilde ik dat voorlopig zo nog even houden. Wie kan mij hier meer over vertellen? Zou fijn zijn.

• Denise

Zojuist te horen gekregen dat ik ben aangenomen :) is er een mogelijkheid dat ik kan worden toegevoegd aan de app met mensen die al zijn aangenomen?

• Anouk

Hi! Heeft iemand een idee wat er gebeurt als je ziek bent en niet naar de Selectiedag kan komen? Ik hoor het graag

• Blue010

Denise

Zojuist te horen gekregen dat ik ben aangenomen :) is er een mogelijkheid dat ik kan worden toegevoegd aan de app met mensen die al zijn aangenomen?

Hi Denise!

Wat is je insta? Dan kan ik je de link voor de whatsapp groep sturen :)

• Helena

Hoi! Ik wil ook graag in de groepsapp als dat kan :) mijn insta is @hcmarijke

• Denise

Bdr010
    Denise

Hi Denise!

Wat is je insta? Dan kan ik je de link voor de whatsapp groep sturen :)

Desiwinni 

dank!!

• re

Hoi Desiwinni 

Ik zou ook wel graag in de whatsapp groep willen, mijn insta is vakantiehuis_klein_achterhoek

• CA KLM

Fbs
    CA KLM
    Catherine

Hoi ,

Ik heb ook een uitnodiging ontvangen voor de selectiedag op 8 december .

Toevallig nog iemand op die dag ?

Catherine

Hoi Catherine,

Ik ben ook door voor de selectiedag maar op 2 december.

Ben benieuwd of er ook geselecteerden hier zijn die op 2 december daarheen gaan.

Groetjes

Anni

Hi Anni, 

Wat leuk!! Ik heb hem ook op 2 december. Spannend. Hoe laat moet jij? 

Groetjes

Hey..

ik moet er half 9 zijn. Jij?!

Gr Anni

• Fbs

Hi Anni,

Ik ook half 9!