Hoi!
kan je gewoon parkeren bij gebouw 600, Cateringweg 1?
dank je wel!!
Juul
Hi Juul,
Ja hoor, kan perfect.
Hi allemaal,
Heeft iemand enig idee hoe lang de wachtlijsten voor de INI momenteel zijn?
groetjes Bo
Hoi Bo
Momenteel werden mensen met de selectiedag tot ongeveer midden augustus ingepland op een basiscursus. Vanaf dan staat als het goed is nog steeds iedereen op de wachtlijst, en is het nog even afwachten allemaal.
Groetjes!
Hi allemaal,
groetjes Bo
Hoi Bo
Momenteel werden mensen met de selectiedag tot ongeveer midden augustus ingepland op een basiscursus. Vanaf dan staat als het goed is nog steeds iedereen op de wachtlijst, en is het nog even afwachten allemaal.
Groetjes!
Bedankt voor je snelle reactie! Bedoel je met ingepland dat zij nu te horen hebben gekregen wanneer ze gaan beginnen (en dus pas over 12 weken daadwerkelijk starten) of dat hun basiscursus rond deze tijd start?
Hi allemaal,
groetjes Bo
Hoi Bo
Groetjes!
Bedankt voor je snelle reactie! Bedoel je met ingepland dat zij nu te horen hebben gekregen wanneer ze gaan beginnen (en dus pas over 12 weken daadwerkelijk starten) of dat hun basiscursus rond deze tijd start?
Geen probleem hoor! Ja precies, er zijn op dit moment twee basiscursussen gepland begin van kwartaal 2, dus dat is ongeveer begin april.
Hoeveel werkdagen hebben jullie moeten wachten tot de uitslag na het CBI?! Ik hou het niet meer!! Haha.
Groetjes Juul
Hi Juul, ik kreeg ongeveer na 1 week het antwoord! Wanneer was jouw selectiedag? Hopelijk snel goed nieuws voor je!
Oh dat valt mee!! Mijn selectiedag was op 3 januari. Ik hoop het ook. Jij hebt goed nieuws gekregen hoop ik? ????
Hoeveel werkdagen hebben jullie moeten wachten tot de uitslag na het CBI?! Ik hou het niet meer!! Haha.
Groetjes Juul
Hi Juul, ik kreeg ongeveer na 1 week het antwoord! Wanneer was jouw selectiedag? Hopelijk snel goed nieuws voor je!
Oh dat valt mee!! Mijn selectiedag was op 3 januari. Ik hoop het ook. Jij hebt goed nieuws gekregen hoop ik? ????
Ja inderdaad, gelukkig! Ik duim voor je mee op een positief mailtje!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?