Hoi!!
Ik ben aangenomen! Zou iemand mij willen toevoegen aan de whatsapp groep?
Groetjes Juul
Hi Juul, ik kreeg ongeveer na 1 week het antwoord! Wanneer was jouw selectiedag? Hopelijk snel goed nieuws voor je!
Oh dat valt mee!! Mijn selectiedag was op 3 januari. Ik hoop het ook. Jij hebt goed nieuws gekregen hoop ik? ????
Ja inderdaad, gelukkig! Ik duim voor je mee op een positief mailtje!!
Heel blij voor jou Milou! Ik ben ook aangenomen! Zo blij!
Hoi allemaal,
ik heb een vraagje ivm de sollicitatie op Schiphol en de dress code.
Is het verplicht om een mantelpak te dragen ?
Moet dit dan een combinatie zijn van rok/blazer of mag een broek met blazer ook ?
Alvast bedankt !
Nee! Absoluut niet verplicht. Ik raad zo'n oubollig begrafenis-mantelpakje met vleeskleurige panties en zo'n donut in je haar echt af. Wie draagt nou nog zoiets? Uiteraard moet je wel nette, representatieve kleding dragen maar durf je persoonlijkheid te tonen. Het KLM-uniform is hemelsblauw! Dus hou je van felle kleuren of vind je als dame een pak met broek juist mooier? Ga ervoor! Draag bovenal iets waar je je comfortabel en sterk in voelt. Je persoonlijkheid is het allerbelangrijkste dat je kunt laten zien. En of dat nou in een broek, een rok of een jurk is, so be it.
Je gaat heel veel van die opgedirkte jonge meiden zien tijdens je sollicitatie, totaal ongemakkelijk in hun outfit die niet past bij wie ze zijn. Meiden van 25 die eruit zien als een secretaresse van rond de 50 uit de jaren ‘80. Die dan zo’n luchtvaartopleiding hebben gedaan waar ze dat aangeleerd hebben gekregen.
Bij KLM mag je jezelf zijn. Dus laat zie wie jij bent en niet hoe je denkt dat een stewardess hoort te zijn.
Hoi allemaal,
ik heb een vraagje ivm de sollicitatie op Schiphol en de dress code.
Is het verplicht om een mantelpak te dragen ?
Moet dit dan een combinatie zijn van rok/blazer of mag een broek met blazer ook ?
Alvast bedankt !
Hoi Jolien,
Ik had zelf een zwarte ietwat geklede broek aan met een zwart shirtje en een iets lossere blazer, maar een mantelpakje is zoals DeeDee al aangeeft absoluut niet verplicht en wordt overigens niet verwacht!
Je kan uiteraard een leuk mantelpakje ook net heel stijlvol maken. Ik kreeg complimenten van de recruiters en de vraag waar mijn blazer vandaan kwam haha. Ik was dus wel volledig in het zwart gekleed, maar een andere dame op mijn selectiedag had een heel kleurrijke outfit aan en werd daar ook op becomplimenteerd. Dus ik denk dat je ook uitstraalt waar je je goed in voelt!
Maar draag dus vooral iets waar je je comfortabel in voelt inderdaad, zolang het ook net is, dan volgt de rest vanzelf
Heel veel succes gewenst!!
Hoi!!
Ik ben aangenomen! Zou iemand mij willen toevoegen aan de whatsapp groep?
Groetjes Juul
Gefeliciteerd, wat leuk!! Ik kan je toevoegen als je dat wilt, als je mij een berichtje stuurt op instagram dan stuur ik je een linkje. @arunidehaas
Leuk!! Ik ben je gaan volgen en dan kan ik je een berichtje sturen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?