Vacature KLM maart 2022

• Karen

Wat leuk dat jullie bijna allemaal door mogen. En suuuuper spannend…ik duim mee!!

Persoonlijk blijf ik het raar vinden dat ik niet door ben op de filmpjes. Had het tot in de puntjes voorbereid, want verwachtte wel vragen als het waarom CA worden, wat zijn je motivaties etc. Misschien had ik het toch niet uit m'n hoofd moeten leren en meer moeten stamelen en hakkelen. Ik wilde misschien teveel zeggen in 30 seconden??? Wat hebben jullie geantwoord bij de vraag waarom wil jij ca worden bij KLM??

Post was bewerkt op 29-03-2022 11:40 door Karen

• Misstravel

Karen

Wat leuk dat jullie bijna allemaal door mogen. En suuuuper spannend…ik duim mee!!

Persoonlijk blijf ik het raar vinden dat ik niet door ben op de filmpjes. Had het tot in de puntjes voorbereid, want verwachtte wel vragen als het waarom CA worden, wat zijn je motivaties etc. Misschien had ik het toch niet uit m'n hoofd moeten leren en meer moeten stamelen en hakkelen. Ik wilde misschien teveel zeggen in 30 seconden??? Wat hebben jullie geantwoord bij de vraag waarom wil jij ca worden bij KLM??

Mijn antwoord: uitgelegd dat ik klm wil omdat ze echt nog voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit bij de prijsvechters.  Verder gezegd dat ik graag nieuwe culturen wil ontdekken en dit kan door het brede netwerk van KLM zowel aanboord als op bestemming. En verteld dat ik graag met mensen werk en mn eigenschappen eraan gekoppeld waaruit blijkt dat ik behulpzaam ben. Dat allemaal in dat korte filmpje gestopt hahahaha

• Toby

Ik heb de video's positief doorlopen en mag naar de selectiedag! Wel pas 3 mei, ze zullen het druk hebben haha. Zo blij dat ik mezelf mag laten zien!! Zo te zien krijg ik een serious game en CBI en waren de video's een verkapte ‘Meet&Greet’. Een paar jaar terug ben ik afgevallen bij de Meet&Greet dus praktisch gezien ben ik al een stap verder???? 

Zijn er inmiddels al meer naar de selectiedag geweest die wachten op HET verlossende antwoord? Spannend!!

• Klm

Ik ben vandaag naar de selectiedag geweest! Bij binnenkomst gelijk op mijn gemak en fijne medekandidaten. Na de meet & greet met 2 anderen kregen wij te horen helaas niet door te gaan naar het CBI gesprek en eindigde daar ook de dag… geen idee waar wij de mist in zijn gegaan. De terugkoppeling was vrij algemeen dus lastig te zien waar het aan gelegen heeft… nu verder kijken en wellicht volgend jaar nog een poging wagen. 

Voor degenen die nog moeten, veel succes!

• Toby

Klm

Ik ben vandaag naar de selectiedag geweest! Bij binnenkomst gelijk op mijn gemak en fijne medekandidaten. Na de meet & greet met 2 anderen kregen wij te horen helaas niet door te gaan naar het CBI gesprek en eindigde daar ook de dag… geen idee waar wij de mist in zijn gegaan. De terugkoppeling was vrij algemeen dus lastig te zien waar het aan gelegen heeft… nu verder kijken en wellicht volgend jaar nog een poging wagen. 

Wat jammer zeg!! Echt balen dat je niet echt iets met de feedback kunt..

Hopelijk kun je het een plekje geven en inderdaad, volgend jaar gewoon weer proberen als je daar dan aan toe bent :)

• Yfke

Jacky

Ik heb op zaterdag de video opgenomen en na 1,5 week bericht ontvangen met de uitnodiging (op dinsdagmiddag)

Hey Jacky, zo benieuwd hoe het gegaan is vandaag! Heb heel hard voor je geduimd, hoop dat het geholpen heeft?

• Else

Toby
    Klm

Wat jammer zeg!! Echt balen dat je niet echt iets met de feedback kunt..

Hopelijk kun je het een plekje geven en inderdaad, volgend jaar gewoon weer proberen als je daar dan aan toe bent :)

Wat ontzettend balen voor je! Ik hoop dat je jezelf er snel overheen kunt zetten.  Kun je aangeven wat er gevraagd werd?

• Yfke

Klm

Wat super jammer! Vooral ook omdat je geen gerichte feedback hebt gekregen:( Hoop dat je het een plekje kunt geven en dan hopelijk volgend jaar beter!

• Pascale

Jammer zeg voor jullie. Hopelijk kan je volgend het weer proberen. Zijn er bij meet & greet maar totaal 3 kandidaten? Of zijn er tegelijk dan meerdere groepjes?

• Tess

Jammer voor degenen die niet door zijn. En vooral omdat je geen feedback krijgt, dat lijkt me lastig. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik door ben naar de M&G op 12 april. Heel blij mee. Wie gaat er dan nog meer?