YfkeJackyIk heb op zaterdag de video opgenomen en na 1,5 week bericht ontvangen met de uitnodiging (op dinsdagmiddag)
Hey Jacky, zo benieuwd hoe het gegaan is vandaag! Heb heel hard voor je geduimd, hoop dat het geholpen heeft?
Hoi hoi!
Ja! Gisteren was de dag! Whoehoeee!
Om half 10 present, super goed ontvangen (er was een combi van KLC en KLM kandidaten aanwezig) en al spoedig opgehaald voor de M&G.
Met 2 andere kandidaten in een ruimte plaatsgenomen tegenover 2 recruiters. De recruiters doen er alles aan om je nerveusheid te temperen en zijn super sociaal en toegankelijk. :-) De M&G was erg leuk. Een kleine 10 min wat over jezelf verteld en we konden ook vragen aan elkaar stellen. Erg tof om zo gelijk mede kandidaten te leren kennen. Ook stelden recruiters vragen zoals wat lijkt jou het minst leuk aan vliegen. Alles in het Nederlands. Ik denk niet dat 1 van ons zich tot in detail had voorbereid. Het ging heel natuurlijk. We waren ook alle 3 door naar de middag voor het interview. Wat een opluchting.
Tijdens het wachten en kletsen met anderen kwam naar voren dat kandidaten die zich perfect (willen) voordoen niet een ronde verder zijn gekomen. Voor mijn gevoel! wees zo spontaan mogelijk in het kletsen.
Het CBI die middag was heel erg tof. In een ruimte met 2 recruiters is de tijd (45 min) voorbij gevlogen met vertellen over mijzelf, werk achtergrond, waar ik op het werk weleens tegenaan ben gelopen, hobby's, hoe ik gasten wil meenemen in de KLM beleving (die was in het Engels) en kon ik vragen aan de recruiters te stellen. Op het einde wordt er gevraagd of er een reden is waarom je in juli 2022 niet zou kunnen deelnemen aan de Ini.
Ik ben naar huis gereden met continu een big smile. Het is oprecht een hele leuke dag. Er is echt interesse in jou als mens. Nu in spanning een email van KLM afwachten. Met een nee. Of een ja met de datum wanneer de Ini start.