KLM 2023?

  • Lotte

    Ja zo jammer. Las het ook en de moed zakte me echt even in de schoenen. Het leek er zo goed uit te zien voor ons met het nieuws over Schiphol laatst. En dan nu toch dit bericht, onwijs balen. Zo lang wachten al, zo gemotiveerd zijn en dan… weer niet. Best moeilijk. Maar ja, niets is zo veranderlijk als de luchtvaart. Wie weet zijn er straks wel meer mensen nodig dan er nog op de lijst staan en komt er toch een vacature volgend jaar. Aan ons de taak om er helemaal klaar voor te zijn zodat we meteen kunnen solliciteren zodra het zover is! Veel succes allemaal en sterkte met het wachten.

  • Vitani

    Ik had het inderdaad ook gelezen.. echt onwijs balen! :(

  • Lotte

    Nou echt, heel zonde. Maar het is helaas niet anders, we zullen nog wat langer geduld moeten hebben. Uiteindelijk wordt dat zeker beloond, daar twijfel ik niet aan. Hopelijk brengt het nieuwe jaar ons snel goed nieuws! Gaan jullie ook wachten op KLM, Vitani en Bluedays, of overwegen jullie wellicht om voor die tijd al eens bij KLC te solliciteren?

  • Vitani

    Ik denk dat ik toch nog even blijf wachten.. Op m'n huidige werk verdien ik een stuk meer dan wat ik zou verdienen als cabin attendant dus ik zorg er nu gewoon voor dat mn spaarrekening gevuld wordt zodat ik me daar straks geen zorgen over hoef te maken als ik ga vliegen en minder salaris krijg haha. Maar als het echt nog een jaar duurt.. dan weet ik het ook niet

    Die vijver met mensen op de wachtlijst moet toch een keertje leeg zijn lijkt me? En sommige mensen die op de wachtlijst stonden zullen inmiddels misschien wel een andere baan hebben waar ze tevreden mee zijn? Kan me niet voorstellen dat het echt nog een heel jaar dicht blijft zitten.. Misschien wordt het niet begin 2024 maar toch wel érgens?

  • Lotte

    Begrijpelijke keuze Vitani, dat is een goede motivatie om je huidige werk nog maar even te blijven doen. Maar inderdaad, hoe lang duurt het nog, dat is de vraag die het ons zo moeilijk maakt. Wat de wachtlijst betreft denk ik ook dat die langzaam leeg begint te raken. En dat er inderdaad ook kandidaten zullen zijn die intussen al iets anders hebben gevonden. Heel 2024 de vacature nog dicht, dat lijkt mij ook niet. Ben wel voorzichtig optimistisch dat het zo lang niet zal gaan duren. Hopelijk kloppen onze vermoedens en kunnen we toch komend jaar, welk seizoen het ook zal worden, weer solliciteren!

  • Flyingb

    Hoi allemaal!

    Af en toe lees ik hier op het forum nog wel eens mee, om te kijken wat voor informatie hier gedeeld wordt. Zelf ben ik in september 2022 aangenomen en sta momenteel helaas nog steeds op de wachtlijst.. het duurt allemaal best wel lang. Mijn selectiedag was 23 september - voor zover ik weet, is de laatste ‘selectiedag’ die afgelopen november gestart is, 14 september 2022.

    Ik geloof dat er na mij, nog mensen op de wachtlijst staan waarvan de selectiedag in november, december en januari was.

    Ik duim met jullie mee - hopelijk krijg ik binnenkort het verlossende telefoontje en hopelijk zal het dan zo snel gaan, dat de vacature wellicht nog open zal gaan in 2024!

    De vooruitzichten zijn goed als ik zo lees over de verwachte zomer productie! :)

  • Lotte

    Wij duimen ook voor jou Flyingb, hopelijk krijg je snel te horen wanneer je aan de cursus mag beginnen. Wat fijn dat je ons een inkijkje geeft in hoe lang de wachtlijst nu nog is, dank je wel. Die lijst is zo te lezen toch nog wel een stukje langer dan ik persoonlijk had gedacht. Maar dat is goed om te weten en geeft een realistisch beeld van wat we mogen verwachten. We zullen nog iets meer geduld moeten hebben voordat de vacature weer opent. Maar de vooruitzichten voor de zomer zien er inderdaad goed uit. En dat is super, goed nieuws!

  • bluedays

    Lotte

    Nou echt, heel zonde. Maar het is helaas niet anders, we zullen nog wat langer geduld moeten hebben. Uiteindelijk wordt dat zeker beloond, daar twijfel ik niet aan. Hopelijk brengt het nieuwe jaar ons snel goed nieuws! Gaan jullie ook wachten op KLM, Vitani en Bluedays, of overwegen jullie wellicht om voor die tijd al eens bij KLC te solliciteren?

    Ik woon in het buitenland, dus voor mij is de enige optie KLM eigenlijk. Ik wacht geduldig af :)

  • Lotte

    bluedays
    Lotte

    Nou echt, heel zonde. Maar het is helaas niet anders, we zullen nog wat langer geduld moeten hebben. Uiteindelijk wordt dat zeker beloond, daar twijfel ik niet aan. Hopelijk brengt het nieuwe jaar ons snel goed nieuws! Gaan jullie ook wachten op KLM, Vitani en Bluedays, of overwegen jullie wellicht om voor die tijd al eens bij KLC te solliciteren?

    Ik woon in het buitenland, dus voor mij is de enige optie KLM eigenlijk. Ik wacht geduldig af :)

    Begrijpelijk, ja dan is wachten op KLM inderdaad het beste. Fingers crossed dat het allemaal niet meer zo lang zal duren voor ons. Fijn om elkaar hier op het forum in ieder geval op de hoogte te houden!

  • Vitani

    Flyingb

    Hoi allemaal!

    Af en toe lees ik hier op het forum nog wel eens mee, om te kijken wat voor informatie hier gedeeld wordt. Zelf ben ik in september 2022 aangenomen en sta momenteel helaas nog steeds op de wachtlijst.. het duurt allemaal best wel lang. Mijn selectiedag was 23 september - voor zover ik weet, is de laatste ‘selectiedag’ die afgelopen november gestart is, 14 september 2022.

    Ik geloof dat er na mij, nog mensen op de wachtlijst staan waarvan de selectiedag in november, december en januari was.

    Ik duim met jullie mee - hopelijk krijg ik binnenkort het verlossende telefoontje en hopelijk zal het dan zo snel gaan, dat de vacature wellicht nog open zal gaan in 2024!

    De vooruitzichten zijn goed als ik zo lees over de verwachte zomer productie! :)

    Wat fijn om van iemand te horen die op de wachtlijst staat (niet fijn voor jou dat je er nog steeds op staat natuurlijk). Dat geeft toch iets meer inzicht.. Houd ons op de hoogte hoe het verder gaat :)