KLM 2023?

  • RTrav3ls

    Hoi Allemaal!

    Vanuit een paar vrienden die bij KLM werken heb ik goed nieuws gehad omtrent recruitment/vacatures.

    Er schijnt recent een vergadering geweest te zijn om de vacature datum te bespreken.

    Ze hebben heel lang moeten overwegen vanwege de krimp van Schiphol, maar omdat deze voorlopig van de baan is willen ze de zoektocht naar nieuw personeel weer gaan beginnen!

    Hoe ik het hoor/lees worden de wachtlijsten voor de Ini's steeds korter dus ik denk dat dit ook mee speelt met de eventuele datum.

    Mocht ik een update krijgen dan zal ik deze delen met jullie!

  • Lotte

    RTrav3ls

    Hoi Allemaal!

    Vanuit een paar vrienden die bij KLM werken heb ik goed nieuws gehad omtrent recruitment/vacatures.

    Er schijnt recent een vergadering geweest te zijn om de vacature datum te bespreken.

    Ze hebben heel lang moeten overwegen vanwege de krimp van Schiphol, maar omdat deze voorlopig van de baan is willen ze de zoektocht naar nieuw personeel weer gaan beginnen!

    Hoe ik het hoor/lees worden de wachtlijsten voor de Ini's steeds korter dus ik denk dat dit ook mee speelt met de eventuele datum.

    Mocht ik een update krijgen dan zal ik deze delen met jullie!

    Wat een goed nieuws, dank je wel dat je het met ons wilde delen. Dat zou echt super zijn als de vacature toch weer gaat openen, een prachtig bericht zo vlak voor de feestdagen. Heel fijn als je ons op de hoogte wilt houden, bedankt!

  • Flyingb

    Nog een update vanuit de wachtlijst: ze zijn sinds gisteren weer begonnen met bellen! :)

    Staan voor nu 2 ini's gepland in maart 2024, dus er komt inderdaad weer beweging in.

  • Jeanette

    Wat spannend allemaal, ik kan in februari weer bij de Lufthansa solliciteren. Maar….. de KLM blijft natuurlijk altijd knagen (weet hoe leuk het daar is:+)

    We blijven gewoon erin geloven, never give up. Inderdaad heel leuk nieuws net voor de kerst.

  • Lotte

    Wat fijn Jeanette, super dat je weer kunt solliciteren bij Lufthansa. Top dat ze een tijdje geleden reageerden hier op het forum, ik las het. En wie weet kan solliciteren bij KLM nog wel eerder dan februari. Zeker proberen dan! Veel succes alvast met je sollicitatie, het is je zo gegund om deze droom waar te kunnen maken.

  • Jeanette

    Wat ontzettend lief Lotte, ik gun het jou ook zo! (en natuurlijk ook de anderen die ook wachten op “het moment”) Dat wij zo graag willen en zo enthousiast zijn, dat moet toch wat betekenen voor de KLM.

    Iedereen staat te trappelen.

    Fijne feestdagen voor iedereen :+)

  • Lotte

    Dank je wel Jeanette, dat is geheel wederzijds. Jij ook bedankt voor je lieve bericht. Ik gun het iedereen ook zo, hoop echt dat we allemaal aangenomen zullen worden als het grote moment daar is. Aan ons doorzettingsvermogen en enthousiasme zal het in ieder geval zeker niet liggen. Jij ook hele fijne feestdagen, de beste wensen en hopelijk weer tot gauw hier op het forum!

  • MvG

    Hoi lieve meiden,

    Waarom zou ik dit geweldige nieuws alleen voor mezelf houden? De vacature gaat 4 maart open! Zojuist gehoord van een werknemer daar. Eerst zien, dan geloven, wat FAN-TAS-TISCH! Heel veel succes iedereen met de voorbereidingen. 

    Zet 'm op!

  • Jeanette

    MvG

    Hoi lieve meiden, Waarom zou ik dit geweldige nieuws alleen voor mezelf houden? De vacature gaat 4 maart open! Zojuist gehoord van een werknemer daar. Eerst zien, dan geloven, wat FAN-TAS-TISCH! Heel veel succes iedereen met de voorbereidingen.  Zet 'm op!

    Goedemiddag MvG, 

    Wat ontzettend lief, dat u dit geweldige nieuws met ons deelt. Ik ben ontzettend blij voor “alle wachtende” en gun het iedereen van harte:+)

    Op 12.03.2024 ben ik zelf uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij Lufthansa in Frankfurt am Main, ik verheug me nu al. 

    Daardoor dat ik al nu 25 jaar in Duitsland woon, weet ik ongeveer hoe “de klokjes hier luiden”. Ik hoop, mocht ik aangenomen worden, ik in net zo'n “warm bad” stap als destijds in de jaren negentig, toen ik voor de KLM grond werkte. Ik zal er alles aan doen! 

    Heel veel succes iedereen met jullie sollicitatie! 

    Lieve groetjes uit Duitsland :+)