Ik heb ook alle testen gehaald! Een hele opluchting haha. Nu loop ik er alleen tegenaan dat ik mezelf niet kan inplannen, in de agenda staat dat alle data tot ver in januari 2024 al vol zijn. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd
Ik heb ook alle testen gehaald! Een hele opluchting haha. Nu loop ik er alleen tegenaan dat ik mezelf niet kan inplannen, in de agenda staat dat alle data tot ver in januari 2024 al vol zijn. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd
Hoi Iris,
Gefeliciteerd! Ik heb zojuist ook de testen gemaakt en precies hetzelfde probleem. Alle testen gelukkig gehaald maar helaas geen datum meer beschikbaar om het interview in te plannen. Via welk e-mailadres heb jij hierover contact opgenomen met TUI? Dan stuur ik ze ook even een berichtje.
Post was bewerkt op 04-07-2023 15:10 door Lotte
Hoi Iris,
Gefeliciteerd! Ik heb zojuist ook de testen gemaakt en precies hetzelfde probleem. Alle testen gelukkig gehaald maar geen datum meer beschikbaar om het interview in te plannen. Via welk e-mailadres heb jij hierover contact opgenomen met TUI? Dan stuur ik ze ook even een berichtje.
Hey Lotte, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Ik heb even gemaild naar hetzelfde e-mailadres als via waar ik naar de testen kon. Ik heb ook geprobeerd om de afdeling recruitment te bellen maar dat was nog niet gelukt… hopelijk kunnen wij ook snel een datum inplannen!
Hoi Iris,
Gefeliciteerd! Ik heb zojuist ook de testen gemaakt en precies hetzelfde probleem. Alle testen gelukkig gehaald maar geen datum meer beschikbaar om het interview in te plannen. Via welk e-mailadres heb jij hierover contact opgenomen met TUI? Dan stuur ik ze ook even een berichtje.
Hey Lotte, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Ik heb even gemaild naar hetzelfde e-mailadres als via waar ik naar de testen kon. Ik heb ook geprobeerd om de afdeling recruitment te bellen maar dat was nog niet gelukt… hopelijk kunnen wij ook snel een datum inplannen!
Dank je wel! Ahh thanks, dan ga ik het ook proberen via dat e-mailadres. Ja hopelijk krijgen wij ook snel een datum toegewezen, fingers crossed! Zodra er antwoord is zal ik het hier op het forum meteen laten weten.
Hi allemaal!
Ik heb zelf ook gesolliciteerd en de testen zaterdag afgerond. Alleen kon ik toen ook geen datum inplannen en daarna een mailtje gestuurd. Gisteren in de namiddag kwamen er wel tijden en data voor volgende week vrij. Maak jullie geen zorgen ik denk dat er snel weer data bijkomen
Wat fijn, dank je wel voor je bericht. Heel fijn om te horen dat er wel steeds nieuwe data komen. Heb net ook gemaild, maar dan houden we de homepage maar goed in de gaten voor als er weer iets wordt toegevoegd.
Ik heb ook nog steeds geen reactie op mijn mail over het probleem dat ik m'n Engelse test wel heb gehaald maar in het programma staat dat ik hem nog moet doen.. en die mail heb ik zaterdag verstuurd. Ik dacht dat er stond dat ze 5 werkdagen reactietijd hadden dus hopelijk krijgen we snel reactie
Hoi Vitani, dat is vervelend zeg. Hopelijk passen ze het gauw aan bij jou in het systeem opdat je ook verder kunt en komt er snel een datum beschikbaar voor je interview. Veel succes!
Hi allemaal!
Ik heb zelf ook gesolliciteerd en de testen zaterdag afgerond. Alleen kon ik toen ook geen datum inplannen en daarna een mailtje gestuurd. Gisteren in de namiddag kwamen er wel tijden en data voor volgende week vrij. Maak jullie geen zorgen ik denk dat er snel weer data bijkomen
Wat fijn, dank je wel voor je bericht. Heel fijn om te horen dat er wel steeds nieuwe data komen. Heb net ook gemaild, maar dan houden we de homepage maar goed in de gaten voor als er weer iets wordt toegevoegd.
Ik gok dat er maandag nieuwe data komen dat was bij mij het geval. Ik hou het in ieder geval ook in de gaten voor jullie!
Hi allemaal!
Ik gok dat er maandag nieuwe data komen dat was bij mij het geval. Ik hou het in ieder geval ook in de gaten voor jullie!
Dank je wel! Heb net weer even gekeken maar tot op heden is er nog niets bijgekomen. Hopelijk komen er maandag nieuwe data. We houden het allemaal goed in de gaten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?