KLC 2024

  • Linda

    Hallo!

    Ik open deze nieuwe topic omdat ik geen reactie in de KLC 2023 kan achterlaten. Dan maar zo. Iemand die ook 23 januari de selectie dag heeft? Ik ben heel benieuwd naar andere ervaringen en wat ik kan verwachten! 

  • Nienke

    Linda

    Hallo! Ik open deze nieuwe topic omdat ik geen reactie in de KLC 2023 kan achterlaten. Dan maar zo. Iemand die ook 23 januari de selectie dag heeft? Ik ben heel benieuwd naar andere ervaringen en wat ik kan verwachten! 

     

    Hi! Ja ik ben ook 23 jan aan de beurt! Ik moet om 13h00.

    Ben je al met de voorbereiding bezig? 

  • Meghan

     

     

    Hey! Ik moet ook 23 januari om 13.00! 

     

    ik ben net begonnen om een kleine presentatie over mezelf te maken maar vind het wel echt lastig allemaal! 

     

    hoe gaat het bij jullie?

  • Ilse

    Ik ben 6 februari aan de beurt, die van volgende week zat helaas al vol. Iemand anders die ook de 6de gaat?

  • Jazmee

    Ilse

    Ik ben 6 februari aan de beurt, die van volgende week zat helaas al vol. Iemand anders die ook de 6de gaat?

    Hoi iedereen! Ilse, ik heb ook 6 februari om 8:30 mijn 1ste selectiedag, kijk er erg naar uit! Welke tijd heb jij gekozen? Alle tips zijn welkom

  • Nienke

    Meghan

        Hey! Ik moet ook 23 januari om 13.00!    ik ben net begonnen om een kleine presentatie over mezelf te maken maar vind het wel echt lastig allemaal!    hoe gaat het bij jullie?

    Wat leuk! Ik vind het ook lastig hoor - weet niet zo goed wat ik kan verwachten, maar we gaan het zien!

    Voor nu voornamelijk meer zin in dan spannend, ben benieuwd hoe dat morgen is.

    Succes nog vanavond en tot morgen!!

  • Linda

    Wat leuk om te horen! Ik ben ook vandaag om 13.00 uur aan de beurt. Spannend maar heb er zin in! 

  • Lyonesse

    Linda

    Wat leuk om te horen! Ik ben ook vandaag om 13.00 uur aan de beurt. Spannend maar heb er zin in! 

    Oeh spannend! Hopelijk is het goed gegaan!

  • Ilse

    Jazmee
    Ilse

    Ik ben 6 februari aan de beurt, die van volgende week zat helaas al vol. Iemand anders die ook de 6de gaat?

    Hoi iedereen! Ilse, ik heb ook 6 februari om 8:30 mijn 1ste selectiedag, kijk er erg naar uit! Welke tijd heb jij gekozen? Alle tips zijn welkom

     

    Ik ben dinsdag de 6de om 9:30 aan de beurt, iets later dus :)

  • Nienke

    De meiden die er gister ook om 13h00 waren, zijn jullie ook door? :)